salve
ideea de militie este buna - si sa speram ca nu e singura...
ideea e ca triburile si-a format un grup destul de compact de jucatori buni - care sunt activi, experimentati si foarte incisivi pe inceputurile de lumi.
partea proasta este ca acesti jucatori nu joaca a la long - au facut-o pe servere mai vechi si la un moment dat s-au lasat cand lupa a devenit la sute de innobilari interne sau de conturi sterse, sute de sate de atac trimise o data - mii de fake-uri iar satele din granita sunt super blindate... asa ca nu le place cum ajunge jocul mai tarziu asa ca se rezuma la un fel de semi-speed - pana cand ajung pe la 20-30 de sate dupa care dau delete.
si pana ajung la 20-30 de sate farmeaza din start tot ce prind in cale...
cum spuneam e naspa asa pentru ca jucatorii noi nu apuca sa invete jocul - apar ff greu jucatori noi care sa reuseasca sa supravietuiasca de inceputul lumii iar la un moment dat lumea se depopuleaza... si in final triburile raman fara jucatori care sa plateasca premium
sic!
deci in interesul jocului trebuie sa se gaseasca tool-uri sa se modifice acest comportament ca si incepatorii sa aiba sanse mai mari sa treaca de inceputul lumii, sa prinda si ei cateva innobilari, sa invete care e faza cu satele de atac si cele de aparare si astfel sa creasca numarul de jucatori activi pe triburi...
probabil au si ei la nivel global niste statistici in care arata cate conturi noi au, care este media de timp pe care un jucator o sta pe o lume, media de premium/jucator sau /lume etc, etc... si probabil astea se cam duc in jos...
p.s. deasemenea e bine si pt jucatorii experimentati mai sus - pentru ca e un lucru nou care le cere sa se adapteze, sa isi modifice strategia actuala, e ceva de actualitate care sa le dea un motiv in plus sa joace...