Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
am dat din nou paste de pe contul meu in spoiler mai sus, dar imi merge pe opera

mai testeaza o data
 

DeletedUser

Iarasi eu, ma intereseaza un script cu care sa pot trimite resurse pe anumite sate, sa calculeze el in functie de resurse si negustori cat trebuie sa puna si sa puna automat coordontele care au fost presetate in script, urmand doar sa confirm tranzactia. Ar fi minunat daca as putea pune mai multe coordonate (ca si la scripturile de farmare), precizez ca vreau sa trimit resursele catre alti colegi de trib!
 

DeletedUser

Cod:
javascript: var arrRatio = [25, 28, 21];
var minNegustori = 1;
var coordinate = "465|449 461|188";
var b = document.getElementById("SendMarket");
if(b===null){$.getScript("http://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/SendMarket.js")}else{l();} 
void(0);

nu calculeaza singur cantitatile de resurse trimise ci o face in functie de ce setezi tu aici : javascript: var arrRatio = [25, 28, 21]; ( 25- lemn, 28 - argila , 21 - fier ) . poti trece orice valoare vrei . 25/25/25 inseamna 33%/33%/33% din capacitatea de transport . apesi doar pe script nu si pe alte butoane
 

DeletedUser35131

Ok, testeaza ce e in spoiler si gasesti si explicatii pt cum redenumeste:

Cod:
javascript: var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document : document;
var eleSpans = doc.getElementsByTagName("span");
for (var x = 0; x < eleSpans.length; x++) {
    if (eleSpans[x].id.match(/label/)) table = doc.getElementById("commands_table")
}
function theInnerText(theNode) {
    return typeof (theNode.innerText) == 'undefined' ? theNode.textContent : theNode.innerText
}

function overView() {
    var eleTrs = table.rows;
    var headers = eleTrs[0].getElementsByTagName("th");

    function getHeader(ele) {
        for (i = 0; i < headers.length; i++) {
            if (headers[i].innerHTML.match(ele, "i")) return i
        }
    }
    for (x = 1; x < eleTrs.length; x++) {
        var inputs = eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
        if (inputs[1].value.match(/Atac asupra/i)) {
            var spear = eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
            var sword = eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
            var axe = eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
            var scout = eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
            var lc = eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
            var hc = eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
            var ram = eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
            var cat = eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
            var noble = eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
            var coord = inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);

            if (axe >= 500 && lc >= 50) {inputs[1].value = 'Nuke'}
            if (lc >= 350 || hc >= 150) {inputs[1].value = 'Farming'}
            if (scout >= 1) {inputs[1].value = 'Scout'}
            if (spear >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (sword >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (hc >= 500) {inputs[1].value = 'HC Clearing'}
            if (cat == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Cat Intel'}
            if (cat == 1) {inputs[1].value = 'Cat Fake'}
            if (cat >= 50) {inputs[1].value = 'Cat Hit'}
            if (ram == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Ram Intel'}
            if (ram == 1) {inputs[1].value = 'Ram Fake'}
            if (noble == 1) {inputs[1].value = 'Noble'}
            if (axe >= 4000 && lc >= 2500) {inputs[1].value = 'REAL'}

            inputs[1].value = inputs[1].value + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2];
            inputs[2].click()
        }
    }
}
overView();

in cadrul urmatoarelor instructiuni se alege cum redenumeste, sa zic asA:

if(scout>=1){inputs[1].value='Scout'}
if(lc>=350||hc>=150){inputs[1].value='Farming'}
if(spear>=100){inputs[1].value='Sucide Troops'}
if(sword>=100){inputs[1].value='Sucide Troops'}
if(hc>=500){inputs[1].value='HC Clearing'}
if(cat==1&&scout>=1){inputs[1].value='Cat Intel'}
if(cat==1){inputs[1].value='Cat Fake'}
if(cat>=50){inputs[1].value='Cat Hit'}
if(ram==1&&scout>=1){inputs[1].value='Ram Intel'}
if(ram==1){inputs[1].value='Ram Fake'}
if(axe>=500&&lc>=50){inputs[1].value='Nuke'}
if(axe>=4000&&lc>=2500){inputs[1].value='REAL'}
if(noble==1){inputs[1].value='Noble'}


exemplu:

if(axe>=4000&&lc>=2500){inputs[1].value='REAL'}

daca ai in atac peste 4000 topoare si 2500 usori, iti va redenumi comanda cu REAL etc.
la acele conditii poti umbla. stergi din ele, le modifici in functie de cum vrei sa afiseze. daca vrei sa iti redenumeasca comanda cu "real" doar atunci cand ai 5000 topoare, 2500 usori 300 ram ai ceva de genu:
if(axe==5000&&lc==2500&&ram==300){inputs[1].value='REAL'}..ceva de genu, trebuie sa umblii sa iti faci conditiile dupa cum preferi tu

update: merge in orice browser


acum merge. dar poti modifica putin script, vreau sa redenumeasca si numele jucatorului, sa scrie unitatea coordonata si numele jucatorului.. se poate?
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Mie mi-e usor sa il modific doar ca:

- pentru numele jucatorului pe care il ataci, ar trebui sa fac o interogare pentru o variabila ce nu exista in pagina curenta, ceea ce l-ar face ilegal. daca vor modifica vreodata pagina de "comenzi" sa afiseze si jucatorul "tinta" atunci modificarea ceruta va fi legala.
- "unitatea" - daca te referi la unitatea cu care ataci, asta poti sa o modifici chiar tu atunci cand formatezi textul cu care va fi inlocuita comanda de atac si in principiu cam apare
- coordonata - te referi la satul destinatie nu? asta apare deja( aici se face formarea in sensul adaugarii coordonatei: (inputs[1].value = inputs[1].value + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2]; )
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Pentru a face ce vrei tu trebuie facuta o cerere pe fiecare comanda catre server
aceste scripturi sunt ilegale (exceptie facand doar scripturile care sunt deja aprobate)
deci pana cand jocul nu va oferi toate aceste informatii pe aceasi pagina nu este posibil.
 

DeletedUser

@ Nyx.
Scriptul functioneaza, merge forte bine, pune resurse, trece de la un sat la altul, atat ca trimite tot timpul doar pe prima coordonata care este introdusa in el (adica pe acelasi sat)
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
@zburlici: m-am uitat si eu acuma pe cod si l-am si testat. Functioneaza cum trebuie...poate nu faci tu ceva bine.
Trebuie pur si simplu sa il rulezi din targ si dai mereu click-uri pe el (o data pt introducerea resurselor/coordonatelor, apoi pentru lansare, ok si ulterior click in continuare pe acelasi script pt repetarea pasilor anteriori pt alte coordonate din lista ta)
 

DeletedUser

@ Nyx.
Scriptul functioneaza, merge forte bine, pune resurse, trece de la un sat la altul, atat ca trimite tot timpul doar pe prima coordonata care este introdusa in el (adica pe acelasi sat)

chestia asta o face pe mozila de fffffffff mult timp , foloseste-l pe opera sau pe chrome . face singur totul , introduce resurse coordonate expediaza si trece la satul urmator
 

DeletedUser42542

Ok, testeaza ce e in spoiler si gasesti si explicatii pt cum redenumeste:

Cod:
javascript: var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document : document;
var eleSpans = doc.getElementsByTagName("span");
for (var x = 0; x < eleSpans.length; x++) {
    if (eleSpans[x].id.match(/label/)) table = doc.getElementById("commands_table")
}
function theInnerText(theNode) {
    return typeof (theNode.innerText) == 'undefined' ? theNode.textContent : theNode.innerText
}

function overView() {
    var eleTrs = table.rows;
    var headers = eleTrs[0].getElementsByTagName("th");

    function getHeader(ele) {
        for (i = 0; i < headers.length; i++) {
            if (headers[i].innerHTML.match(ele, "i")) return i
        }
    }
    for (x = 1; x < eleTrs.length; x++) {
        var inputs = eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
        if (inputs[1].value.match(/Atac asupra/i)) {
            var spear = eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
            var sword = eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
            var axe = eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
            var scout = eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
            var lc = eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
            var hc = eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
            var ram = eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
            var cat = eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
            var noble = eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
            var coord = inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);

            if (axe >= 500 && lc >= 50) {inputs[1].value = 'Nuke'}
            if (lc >= 350 || hc >= 150) {inputs[1].value = 'Farming'}
            if (scout >= 1) {inputs[1].value = 'Scout'}
            if (spear >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (sword >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (hc >= 500) {inputs[1].value = 'HC Clearing'}
            if (cat == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Cat Intel'}
            if (cat == 1) {inputs[1].value = 'Cat Fake'}
            if (cat >= 50) {inputs[1].value = 'Cat Hit'}
            if (ram == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Ram Intel'}
            if (ram == 1) {inputs[1].value = 'Ram Fake'}
            if (noble == 1) {inputs[1].value = 'Noble'}
            if (axe >= 4000 && lc >= 2500) {inputs[1].value = 'REAL'}

            inputs[1].value = inputs[1].value + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2];
            inputs[2].click()
        }
    }
}
overView();

in cadrul urmatoarelor instructiuni se alege cum redenumeste, sa zic asA:

if(scout>=1){inputs[1].value='Scout'}
if(lc>=350||hc>=150){inputs[1].value='Farming'}
if(spear>=100){inputs[1].value='Sucide Troops'}
if(sword>=100){inputs[1].value='Sucide Troops'}
if(hc>=500){inputs[1].value='HC Clearing'}
if(cat==1&&scout>=1){inputs[1].value='Cat Intel'}
if(cat==1){inputs[1].value='Cat Fake'}
if(cat>=50){inputs[1].value='Cat Hit'}
if(ram==1&&scout>=1){inputs[1].value='Ram Intel'}
if(ram==1){inputs[1].value='Ram Fake'}
if(axe>=500&&lc>=50){inputs[1].value='Nuke'}
if(axe>=4000&&lc>=2500){inputs[1].value='REAL'}
if(noble==1){inputs[1].value='Noble'}


exemplu:

if(axe>=4000&&lc>=2500){inputs[1].value='REAL'}

daca ai in atac peste 4000 topoare si 2500 usori, iti va redenumi comanda cu REAL etc.
la acele conditii poti umbla. stergi din ele, le modifici in functie de cum vrei sa afiseze. daca vrei sa iti redenumeasca comanda cu "real" doar atunci cand ai 5000 topoare, 2500 usori 300 ram ai ceva de genu:
if(axe==5000&&lc==2500&&ram==300){inputs[1].value='REAL'}..ceva de genu, trebuie sa umblii sa iti faci conditiile dupa cum preferi tu

update: merge in orice browser

Salut, eu farmez cu 1 spion+100 cavalerie usoara, s-ar putea modifica scriptul incat sa imi apara la redenumirile acestor atacuri ca "Farm"?

Momentan aceste atacuri, cu 1 spion+ 100 CU imi apar ca si "Scout".
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
PHP:
javascript: var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document : document;
var eleSpans = doc.getElementsByTagName("span");
for (var x = 0; x < eleSpans.length; x++) {
    if (eleSpans[x].id.match(/label/)) table = doc.getElementById("commands_table")
}
function theInnerText(theNode) {
    return typeof (theNode.innerText) == 'undefined' ? theNode.textContent : theNode.innerText
}

function overView() {
    var eleTrs = table.rows;
    var headers = eleTrs[0].getElementsByTagName("th");

    function getHeader(ele) {
        for (i = 0; i < headers.length; i++) {
            if (headers[i].innerHTML.match(ele, "i")) return i
        }
    }
    for (x = 1; x < eleTrs.length; x++) {
        var inputs = eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
        if (inputs[1].value.match(/Atac asupra/i)) {
            var spear = eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
            var sword = eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
            var axe = eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
            var scout = eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
            var lc = eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
            var hc = eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
            var ram = eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
            var cat = eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
            var noble = eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
            var coord = inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);

            if (axe >= 500 && lc >= 50) {inputs[1].value = 'Nuke'}
            if (lc >= 350 || hc >= 150) {inputs[1].value = 'Farming'}
            if (scout >= 1) {inputs[1].value = 'Scout'}
            if (spear >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (sword >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (hc >= 500) {inputs[1].value = 'HC Clearing'}
            if (cat == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Cat Intel'}
            if (cat == 1) {inputs[1].value = 'Cat Fake'}
            if (cat >= 50) {inputs[1].value = 'Cat Hit'}
            if (ram == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Ram Intel'}
            if (ram == 1) {inputs[1].value = 'Ram Fake'}
            if (noble == 1) {inputs[1].value = 'Noble'}
            if (axe >= 4000 && lc >= 2500) {inputs[1].value = 'REAL'}
            if (lc == 100 && scout >=1 ) {inputs[1].value = 'FARM'}

            inputs[1].value = inputs[1].value + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2];
            inputs[2].click()
        }
    }
}
overView();

Am modificat. Daca trimiti fix 100 de usori si cel putin 1 spion iti va redenumi FARM
 

DeletedUser42542

PHP:
javascript: var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document : document;
var eleSpans = doc.getElementsByTagName("span");
for (var x = 0; x < eleSpans.length; x++) {
    if (eleSpans[x].id.match(/label/)) table = doc.getElementById("commands_table")
}
function theInnerText(theNode) {
    return typeof (theNode.innerText) == 'undefined' ? theNode.textContent : theNode.innerText
}

function overView() {
    var eleTrs = table.rows;
    var headers = eleTrs[0].getElementsByTagName("th");

    function getHeader(ele) {
        for (i = 0; i < headers.length; i++) {
            if (headers[i].innerHTML.match(ele, "i")) return i
        }
    }
    for (x = 1; x < eleTrs.length; x++) {
        var inputs = eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
        if (inputs[1].value.match(/Atac asupra/i)) {
            var spear = eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
            var sword = eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
            var axe = eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
            var scout = eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
            var lc = eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
            var hc = eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
            var ram = eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
            var cat = eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
            var noble = eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
            var coord = inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);

            if (axe >= 500 && lc >= 50) {inputs[1].value = 'Nuke'}
            if (lc >= 350 || hc >= 150) {inputs[1].value = 'Farming'}
            if (scout >= 1) {inputs[1].value = 'Scout'}
            if (spear >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (sword >= 100) {inputs[1].value = 'Suicide Troops'}
            if (hc >= 500) {inputs[1].value = 'HC Clearing'}
            if (cat == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Cat Intel'}
            if (cat == 1) {inputs[1].value = 'Cat Fake'}
            if (cat >= 50) {inputs[1].value = 'Cat Hit'}
            if (ram == 1 && scout >= 1) {inputs[1].value = 'Ram Intel'}
            if (ram == 1) {inputs[1].value = 'Ram Fake'}
            if (noble == 1) {inputs[1].value = 'Noble'}
            if (axe >= 4000 && lc >= 2500) {inputs[1].value = 'REAL'}
            if (lc == 100 && scout >=1 ) {inputs[1].value = 'FARM'}

            inputs[1].value = inputs[1].value + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2];
            inputs[2].click()
        }
    }
}
overView();

Am modificat. Daca trimiti fix 100 de usori si cel putin 1 spion iti va redenumi FARM

Merci, apreciez :)
 

DeletedUser

La scriptul de redenumire atacuri trimise, pentru atacurile de farmare, nu isi poate lua numele in functie de destinatie?, adica daca trimiti pe un sat barbar sau bonus (orice trupe) sa il redenumeasca farm!
 

DeletedUser

redenumeste dupa trupele aflate in componenta atacului nu dupa tinta
 
Sus