DeletedUser
mi se pare logic sa il ametesti cu fake-uri daca are mai multe sate
Daca ataci jucatori cu multe puncte si multe sate e mai bine sa nu ii spionezi satele) Ca se prinde care sat/e vrei sa il/le iei... Si apoi is muta trupele in el/e, mai bine il ataci fara sa stii ce are in el/e si trimit si cateva zeci/sute/mii de fakeuri pe el sa nu aba nici o sansa sa is dea seama unde e atacat de fapt.
Depinde. Poate deveni sat ofensiv sau sat defensiv, sau poate sat de spioni. Cel mai bine ar fi sa devina defensiv.
Un sat de spioni, nu mai contine nici un fel de alta armata?? Toata populatia ramasa dupa constructii se investeste numai in spioni??
Daca nu iti permiti un sat de spioni, in ce sat ar trebui sa ai mai multi spioni (si cam cati): ofensiv sau defensiv??
P.S. Sa nu faceti misto!! Am tot citit pe forum si nu am gasit mai nimic referitor la spioni!!
deci: spioni sunt utili pt a afla info despre satele inamice; deci un sat format exclusvi din spioni ti-ar oferi aprox. 8000 de spioni cu care ai putea afla orice despre orice sat, ce are mai putin de 8000 de spioni, normal.Acest sat se realizeaza de catre un jucator cu multe sate ce isi perimite asa ceva.
Dacã agresorul are jumãtate din numãrul de spioni al apãrãtorului, ºansele de supravieþuire sunt de ca. 50%. Dar nu vor mai trãi decât foarte puþini spioni. Dacã au la fel de mulþi spioni, ºansele de supravieþuire sunt de 100% ºi mai trãiesc douã treimi din spionii agresori. Apãrãtorul nu poate pierde spioni.
În momentul în care se întoarce un spion, poate da informaþii despre puterea trupelor duºmane. Aceastã informaþie se poate obþine ºi prin atacuri împotriva satelor duºmane, dacã puterea de luptã proprie este cel puþin pe jumãtate atât de mare ca cea duºmanã.
Dacã trãiesc cel putin 50% ºi dezvoltarea spionilor în fierãrie este la nivelul 1, primeºti un raport despre materiile prime ale duºmanului. Supravieþuiesc 70% ºi toþi spionii sunt deja la nivelul 2, primeºti informaþii despre clãdiri ºi nivelul de construcþie al acestora. Dacã supravieþuiesc 90% din spioni care se aflã deja la nivelul 3 de dezvoltare, afli care din trupele satului atacat sunt stationate în afara satului ºi care sunt pe drum.
Ok, am inteles. Nu merita sa ai sat de spioni, decat daca ajungi la anumite performante!!
Dar, nu mi-ati raspuns: spionii (2000-3000) unde trebuie sa fie? In sat ofensiv sau defensiv? Sau in toate satele trebuie sa ai suficienti spioni?
Asta nu am inteles...
P.S. Multumesc tuturor pentru raspunsuri!!
Presupun k spionii ar trebui sa se afle in satul de atac. Dak ar fi in satul de aparare agresorul nu ar avea ce vedea, chiar dak ii reuseste un spionaj.
io is de parere ca trebuie sa ai sat de spioni, mai tarziu in joc intr-adevar dar trebuie. daca ai 10 sate si nu ai sat de spioni nu ie bine, parerea mea. nu stiu daca s-a mai scris dar un atac de spionaj sortit castigului trebuie sa fie insotzit de i berbec sau un topor/lance, pentru derutarea adversarului.
Poate de un berbec. Adversarul va krede k e atac de spargere. In niciun caz de o lance. Adversarul isi va da seama.
asa zici tu. daca trimitzi la departare un atac de spionaj si il pui cu topor/lance (parca au acelasi timp de deplasare) adversaru va crede ca este un fake de clearing, mai ales daca mai bagi si un fake sincronizat inainte. testat, worked like a charm.
1. Cum poti avea in acelasi sat(bineintzeles dak ai multe sate) atat berbeci cat si lancieri?
2. Repet, cu toporul are sanse sa-si dea seama k e un fake. Un atac de spargere contzine si berbeci, poate si catapulte.
1. Cum poti avea in acelasi sat(bineintzeles dak ai multe sate) atat berbeci cat si lancieri?
2. Repet, cu toporul are sanse sa-si dea seama k e un fake. Un atac de spargere contzine si berbeci, poate si catapulte.
ce þi se pare aºa minune sã ai ºi berbeci ºi lãncieri în sat? eu þineam berbeci ºi niºte topoare în satele defensive tocmai sã derutez inamicul. ºi acolo unde e regula aia tâmpitã cu minimul de sãteni pe fake prefer sã trimit lãncii+berbeci. nu crezi cã e logic aºa?