Haide-ti sa ne culturalizam

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

sa sti ca tactica fara berbeci in atac e folosita daca sti cu siguranta ca iei satul si ca vei primi atacuri masive dupa. pierzi mai multe trupe de atac e adevarat dar iei si satul cu zidul intreg. ceea ce in opinia meu este benefic in cazul unor atacuri care apar imediat dupa cucerirea satului.

perfect de acord. dar tactica asta nu e folositã "în orb" pentru cã are ºanse mari sã dea greº. bun, sã zicem cã o fi auzit respectivul de tactica fãrã berbeci, dar cine naibii i-a spui lui sã trimitã trupele pe grupe? spaiker? :rolleyes:
 

DeletedUser

Im a n00b

Aici un n00b care stie sa citeasca :)

Mersi talibane pt. tutorial, e de aur.
Si mersi pt toti care au completat cu ceva util aceasta lectie de mare maestru.

Peace

Sau "rest in peace" ? :)
 

DeletedUser

perfect de acord. dar tactica asta nu e folositã "în orb" pentru cã are ºanse mari sã dea greº. bun, sã zicem cã o fi auzit respectivul de tactica fãrã berbeci, dar cine naibii i-a spui lui sã trimitã trupele pe grupe? spaiker? :rolleyes:

normal ca nu in orb. cu spionaje prealabile. ala nici nu stiu cine este dar clar nu a citit ce scrie pe aici.
 

DeletedUser2890

de acord HC este o unitate DEFENCE ... multi chiar nu vor sa priceapa, ma bucur sa aflu ca mai sunt si altii de aceeasi parere, dar pot sa te contrazic asupra unui fapt:

11.Hc nu are rost sa fie construit decat poate de la 10 sate in sus si in acest caz nu mai mult de 500 pe sat sau un sat de hc la 10 sate. Intradevar are def bun si se misca repede insa costa mult prea mult pt cat ofera daca ati face de cate puncte de ferma ocupa hc numai sp si sw ati avea un def mult mai bun

chiar daca HC nu sunt unitati optime pt defence, sunt foarte bune la urgenta... sa ai cate 1000 in fiecare sat = 6k trupe defence, ajungi imediat acolo unde e nevoie de sprijin. Costa multa, dar, cand iei un sat dezvoltat ... resursele iti stau degeaba, in felul asta umpli rapid satul cu defence

Nu stiu daca s-a mai postat, nu am stat sa citesc toate posturile, formula satelor ideala este:
2 Defece : 1 Ofence , pe care va sfatuiesc sa le mai schimbati ... dusmanul poate sa afle din rapoarte care va sutn satele de atac si atunci... cam nasol moment.

btw: cred ca 300 berbeci ar fi mai bine... cel putin pe L3

@Talibane.. no hard feelings prentu ca am postat in topicul deschis de tine
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Prin tutorialele academiei TLD pe L1 am scris mai demult o chestie de genul "deschizi mai multe ferestre cu atacuri pe un sat si micsorezi ferestrele astfel incat butoanele ok sa fie aliniate, dupa care click click click..."

combina asta cu urmatorul lucru (depinde daca se defocalizeaza butonul sau nu)

- dai click pe OK si tii apasat

- tragi sageata in afara zonei butonului si ridici degetul de pe click

Asa treci focus-ul pe OK


Acum daca focusul e trecut pe ok, daca apesi enter sau spatiu, se activeaza ok-ul.

acum daca ai face o comb de genu:

space
alt+space+n - minimize (sau simplu alt+tab daca ai numai cele 4 ferestre ie cu ok-urile focalizate)

de 4 ori, ai sanse sa pice atacurile foarte aproape

Totul depinde f mult de leg la net...

______________________________________________


Legat de armata de atac:

Statistica arata ca apararea cea mai des intalnita include lancieri si spade cam in aceeasi proportie in scheme de forma: 2:2:1 1:1:0 desigur cu abateri de la aceasta forma.

Ideea e ca ambele sunt slabe impotriva topoarelor asa ca proportia de armata de atac optima include numai topoare, pentru o anumita cantitate de aparare in forma de mai sus, a folosi axe in atac e cel mai putin costisitor pt ferma agresorului.

Problema e ca dureaza extrem de mult antrenarea. dpdv al timpului si al eficientei, e mai bine sa faci topoare si cavalerie in paralel, desigur adaugand o restrictie la cavalerie pt ca se produce mai repede.

proportiile de mai sus pt aparare sunt vulnerabile si la cavalerie, mai ales a2a, deci va prinde bine.


Desigur mai sunt si altii mai exp care fac scheme de genu 1:2:2 Aceasta e total neadecvata, mareste def general, lucru ce se poate realiza prin CG. In plus proportia asta e sensibila la cavalerie care in statistici domina, iar spadele si arcasii se antreneaza cel mai greu.


Fie mergeti pe aparare optima fie pe aparare rapida, iar la atac,
daca nu ar fi timpul, cel mai bine ar fi fost sa faceti sate cu un singur tip de unitate de atac.

____________________________________________________________

In ceea ce priveste apararea impotriva trenuletzelor de nobili, exista multe posibilitati, eu unul nu am niciun interes sa vi le spun, mai ales ca cel ce a realizat threadul imi era dusman pe L3 :D

Cele mai eficiente idei vin totusi din imaginatia voastra si din experienta, important fiind sa iti dai seama cum joaca adversarul tau.

De asemenea, ca agresor poti sa maschezi fake-urile astfel incat sa para ca sunt cu nobili, chiar cativa colegi au venit cu propuneri in sensul asta, totul e sa prinzi acel moment pt start in care adversarul doarme.

____________________________________________________________


Eu rareori citesc forumul mare, m-am inscris aici pt ca altfel nu puteam sa pun intrebari legate de functionarea jocului (sist de lupta spre ex), intrebari care nu au primit raspuns nici acum.
 

DeletedUser

de acord HC este o unitate DEFENCE ... multi chiar nu vor sa priceapa, ma bucur sa aflu ca mai sunt si altii de aceeasi parere, dar pot sa te contrazic asupra unui fapt:

11.Hc nu are rost sa fie construit decat poate de la 10 sate in sus si in acest caz nu mai mult de 500 pe sat sau un sat de hc la 10 sate. Intradevar are def bun si se misca repede insa costa mult prea mult pt cat ofera daca ati face de cate puncte de ferma ocupa hc numai sp si sw ati avea un def mult mai bun

chiar daca HC nu sunt unitati optime pt defence, sunt foarte bune la urgenta... sa ai cate 1000 in fiecare sat = 6k trupe defence, ajungi imediat acolo unde e nevoie de sprijin. Costa multa, dar, cand iei un sat dezvoltat ... resursele iti stau degeaba, in felul asta umpli rapid satul cu defence

Nu stiu daca s-a mai postat, nu am stat sa citesc toate posturile, formula satelor ideala este:
2 Defece : 1 Ofence , pe care va sfatuiesc sa le mai schimbati ... dusmanul poate sa afle din rapoarte care va sutn satele de atac si atunci... cam nasol moment.

btw: cred ca 300 berbeci ar fi mai bine... cel putin pe L3

@Talibane.. no hard feelings prentu ca am postat in topicul deschis de tine

proportia sate atac/aparare depinde si de diplomatie, deoarece asta variaza de la o zona la alta, se va schimba si proportia satelor
 

DeletedUser

De asemenea, ca agresor poti sa maschezi fake-urile astfel incat sa para ca sunt cu nobili, chiar cativa colegi au venit cu propuneri in sensul asta, totul e sa prinzi acel moment pt start in care adversarul doarme.

.

sau dai fake direct cu nobilul:)
de la un anumit nr de sate, un nobil este aºa de uºor de înlocuit încât meritã sacrificat pentru reuºita acþiunii.
 

DeletedUser

O singura mentiune

Piata principala se face foarte repede, cateva minute, si poti sa o refaci in cazul in care atacurile sunt la distanta unu de celalalt. Dar pentru ea ai nevoie de resurse, resurse pe care probabil doar ce le-ai pierdut in fata trupelor atacatorului. Chiar si cu minele la maxim dureaza un minut, 2-3 sa strangi acele resurse exista si posibilitatea sa nu ai aceste minute la dispozitie... Drept pentru care propun sa analizati si existenta ascunzatorii de nivel 1 in arhitectura completa a satului :);)
 

DeletedUser370

Piata principala se face foarte repede, cateva minute, si poti sa o refaci in cazul in care atacurile sunt la distanta unu de celalalt. Dar pentru ea ai nevoie de resurse, resurse pe care probabil doar ce le-ai pierdut in fata trupelor atacatorului. Chiar si cu minele la maxim dureaza un minut, 2-3 sa strangi acele resurse exista si posibilitatea sa nu ai aceste minute la dispozitie... Drept pentru care propun sa analizati si existenta ascunzatorii de nivel 1 in arhitectura completa a satului :);)

de ce sa existe asa ceva din moment ce poti face tu ascunzatoare? care este rostu??
 

DeletedUser

Cum ascunzatoarea la lvl 10 ocupa 8 unitati de ferma chiar merita construit, si la cat costa la resurse iar e o investitie pe care merita sa faci...
Daca la inceput esti mic in comparatie cu ceilalati din jur oricum ai nevoie :(
 

DeletedUser523

ascunzatoarea merita construita doar la inceputul jocului in primul sat apoi nu-i mai vad rostul deoarece de la 2 sate in sus apar si nobilii si nu mai ataca nimeni pt. prada ci direct vizeaza satul
 

DeletedUser

Dupa umila mea parere sunt 2 metode care sa faca rechemarea trupelor ineficienta, sigur, depinde si de inamic:
1. Daramarea cladirii centrale prin atac cu catapulta:
1.1. Functie de nivelul cladirii principale a inamicul calculez daca am o tabela cu timpul de constructie cat ii ia inamicului sa isi reconstruiasca piata centrala. Daca nu am aceasta informatie printr-un spionaj de succes consider scenariu cel mai pesimist cu o cladire lvl 30 si timpul aferent de constructie al pietei centrale. Sa zicem ca dureaza 2 min pt inamic sa reconstruiasca cladirea centrala pentru scopul acestui mic exercitiu.
1.2. Cum timpul de rechemare este de 10 min dau 4 atacuri la interval de 2 min si 30 de secunde.... sau 5 atacuri la interval de 2 minute. E foarte improbabil sa isi poata rechema trupele la acel timp de 4 min si 59 de secunde.... sau orice alt timp intermediar...

2. Programarea sosirii trupelor: sa presupunem ca avem de a face cu inamic precum talibanul, putem sa adaugam o ciresica pe lista atacurilor prin a include la 2 min distanta de cele 4 atacuri cu nobili inca 4 atacuri fake cu nobili (cate 1 bebec si ceva spioni in caz ca vor un anumit nr de locuitori/atack) sau invers. Motivul esta ca jucatorii cu experienta considera intotdeauna ca 4 atacuri la succesiunea de cateva secunde care incheie seria de atacuri sunt nobilii. Nu intotdeauna se intampla asa.... !:D Cheia in acest caz este ca atacurile sa porneasca noaptea cand inamicul nu e la computer sa vada timpii de plecare ci doar sa gaseasca timpii de sosire si atunci va trebui doar sa ghiceasca... ;) care serie e care :D


In acest caz foloseste ascunzatoarea la lv 1. la asta m-am referit.
 

DeletedUser3627

"3.Nu faceti niciodata catapulte ca unitati defensive intradevar au defencul mare insa sunt incete si ocupa prea multa ferma pentru a merita(la fel ca si HC) ."

Fac precizarea ca am o saptamana de joc ,deci nu va asteptati la teze de doctorat , dar de ce nu ar fi bun HC(cavalerie grea , banuiesc ) in defensiva ? Motivul tau ca te costa mult si ocupa loc in ferma , e un punct de vedere , parerea mea e ca nu e chiar scumpa , e chiar ieftina pentru ce face .
Prefer sa fac o unitate HC in loc de o unitate LC si doi arcasi , ca resurse se consuma aproape la fel , nr in ferme ocupat e acelasi , dar atac e superior 150 fata de 130 , aparare contra infanterie e net superior , la fel contra arcasi , doar contra infanteriei e tot pe acolo . Singura problema ar fi ca nu iti mor arcasii cand ataci cu LC , si nu moare LC cand e atacat sat (asta daca nu tii LC in sat care ar avea o soarta cruda si ar fi costisitor ) . HC poate fi folosit in ambele situatii si asta cred ca ajuta mult .

Edit: ai si o mobilitate mult mai mare pe suport defensiv.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser3369

nu faci asa pentru a evita satele mixte.
nu poti sa ataci doar cu niste cavalerie, tre sa ii pui si topoare.deci, daca vrei sa si ataci din satul ala tre sa faci HC si topoare.dar daca ai doar HC in sat, cu un atac, maxim 2, bine calculate, iti omor tot.deci, tre sa pui si ceva spade, lancieri, arcasi....
Una peste alta, HC e defensiva si asa tre sa ramana...parerea mea.
 

DeletedUser

HC e indicat pt un sprijin rapid.dc cineva are nevoie urgenta de sprijin si nu poti sa trimiti cu paladinu trimiti HC.asta mi se pare o utilizare :)
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus