Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

DeletedUser41053

Hello,

Am si eu o intrebare. Exista un script care poate sa stearga toate notitele de pe satele proprii?

@chinez unikt Ai putea sa ma ajuti cu un astfel de script?

Multumesc anticipat,
Zeuss.
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
@Zeuss. nu se poate face.

@zburlici
In asistentul de farmare trimiti atacurile, dai click pe script si dupa te duci pe pagina cu rapoarte
Acolo dai din nou click pe script si acesta iti va selecta rapoartele pe care sunt trimise atacuri

PS: schimba marimea paginii de la "Ultimele jefuiri" ca sa inregistreze mai multe sate, si schimbi doar pagina la rapoarte

Atacurile in asistentul de farmare trebuie sa fie vizibile (fara filtre) si rapoartele trebuie sa contine coordinatele satului atacat
Eu nu am cum sa-l testez (nu am barbare in zona)
Cod:
javascript: var b = game_data.screen;
var c = 0;
var d = [];
var f = 'Rula\u0163i din nou scriptul pe pagina cu rapoarte';
var g = "Rapoartele g\u0103site sunt bifate";
var h = 'Doar \u00een asistentul de farmare/rapoarte';
var j = 'Acest script nu este suportat de browserul dvs.';
var k = 'Am \u00eenregistrat datele.\n' + f;
if (!localStorage) alert(j);

function s() {
    $('.tooltip').each(function (i, e) {
        var e = $(e).parent().html();
        if (e.indexOf('attack.png') != -1) d.push(e.match(/\d+\|\d+/g))
    });
    if (localStorage) {
        if (d.length > 0) localStorage.setItem('afrc', d.join());
        alert(k)
    }
}

function p() {
    if (localStorage) {
        d = localStorage.getItem('afrc').split(',');
        if (d) {
            $('span[id^="labelText_"]').each(function (i, e) {
                var a = e.parentNode.innerHTML.match(/labelText_(\d+)/i)[1];
                if (e.innerHTML.match(/\d+\|\d+/g)) {
                    if (d.indexOf(e.innerHTML.match(/\d+\|\d+/g)[0]) != -1) {
                        $('input[name="id_' + a + '"][type="checkbox"]').attr('checked', true);
                        ++c
                    }
                }
            });
            alert(g)
        }
    }
}
if (b == 'am_farm') s();
else if (b == 'report' && localStorage.getItem('afrc')) p();
else alert(h);void(0)
 

DeletedUser44383

Salut, am si eu o intrebare, cum inserez un script cu sau fara CP, sunt pe undeva instructiuni ca eu nu am gasit?
 

DeletedUser

Daca ai CONT PREMIU , intri in Setari -> Task Prelucrare Rapida -> Adaugarea unu text nou -> URL Dorit ( pui scriptu ) , ii pui si un nume daca vrei si aia e .. fara CP nu este voie . :)
 

DeletedUser44383

Daca ai CONT PREMIU , intri in Setari -> Task Prelucrare Rapida -> Adaugarea unu text nou -> URL Dorit ( pui scriptu ) , ii pui si un nume daca vrei si aia e .. fara CP nu este voie . :)

Pai stiam ca sunt anumite scripturi care pot fi folosite si fara CP.
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
§7) Bots

Jocul are voie să fie jucat numai prin browserul normal. Modificarile aduse in browser pentru a se ascunde in mod intentionat informatii, sunt strict interzise. Bots sau alte programe, care se logează automat sau automatizează acţiunile jocului sunt strict interzise.
Prin "Meniul rapid" poţi da comenzi de JavaScript. Aceste scripturi au voie să completeze formulare (de ex. trupele care trebuie recrutate in cazarmă) şi au voie să declanşeze maximum o acţiune pro Clic (de ex. Recrutare de trupe).Sunt acceptate doar scripturile aprobate de echipa de administrare din sectiunea Colectie de Scripturi . Scripturile ce utilizeaza Greasemonkey sunt strict interzise. Scripturile, care reproduc facilităţile unui Cont premium sunt strict interzise.
 

DeletedUser25671

Acest script apasa inainte butonul recrutare in cadrul cazarmi,a atelierului sau a grajd.Poate cineva sa il faca functionabil si pentru noua versiune de joc?

Cod:
javascript: document.getElementById("train_form").childNodes[1].childNodes[1].childNodes[22].childNodes[1].childNodes[1].click(); end();
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Cod:
javascript: if (eval(String.fromCharCode(112, 114, 101, 109, 105, 117, 109))) $('input[type=submit]').click();
void(0)
Functioneaza doar cu un cont premium activ
 

DeletedUser23457

Salutare ... pe vremuri exista un script micut si dragut care face un lucru simplu ... reseta farm scriptu ... adica o luai de la primul sat, fara sa apesi de 34567 de ori :D ma poate ajuta cineva cu asa ceva ?
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Cod:
javascript: cookie_date=new Date(2099,11,11); document.cookie ='farm=0;expires='+cookie_date.toGMTString(); void(0);

farm=0 aici trebuie sa inlocuesti "farm" cu numele folosit de scriptul pe care il utilizezi
 

DeletedUser23457

Pai il folosesc pe asta, dar nu-mi dau seama unde ar trebui sa scrie cum se numeste :confused:

Cod:
javascript:sp=0;sw=0;ax=0;ar=0;scout=1;lc=5;mount=0;hv=0;cat=0;ra=0;pal=0;nob=0;coords="coordonate";var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Doar din piata centrala!');coords=coords.split(" ");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farmZme1=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('Ai ajuns la capatul listei!');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new Date(2013,12,11);document.cookie ="farmZme1="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].archer,ar);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);insertUnit(doc.forms[0].knight,pal);insertUnit(doc.forms[0].snob,nob);end()
 

ChineZeu

member
Scor reacție
37
farmZme1 este numele
Asta este scriptul
Cod:
javascript: cookie_date=new Date(2099,11,11); document.cookie ='farmZme1=0;expires='+cookie_date.toGMTString(); void(0);
 

DeletedUser

Modificati si pentru mine scriptul care apasa butonul de atack, vreau pentru butonul de aparare!

javascript:document.forms.units.attack.click();end();

Multumesc anticipat!
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cod:
javascript:document.forms.units.support.click%20();end();
 

DeletedUser

Oare se poate transforma scriptul de redenumire atacuri trimise sa redenumeasca numele la sprijinul trimis? Daca da, mar interesa in nume sa apara unitatile trimise si coordonatele unde trimite.
Exemplu: 8000L 3000S 100S 500CG 5Cat (555|555).
 
Ultima editare de un moderator:

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cod:
javascript: var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document : document;
var eleSpans = doc.getElementsByTagName("span");
for (var x = 0; x < eleSpans.length; x++) {
    if (eleSpans[x].id.match(/label/))
        table = doc.getElementById("commands_table")
}
function theInnerText(theNode) {return typeof (theNode.innerText) == 'undefined' ? theNode.textContent : theNode.innerText}
function overView() {
    var eleTrs = table.rows;
    var headers = eleTrs[0].getElementsByTagName("th");
    function getHeader(ele) {for (i = 0; i < headers.length; i++) {if (headers[i].innerHTML.match(ele, "i")) return i}}
    for (x = 1; x < eleTrs.length; x++) {
    
        var text = ' ';
        var inputs = eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
        if (inputs[1].value.match(/Sprijin pentru/i)) {
            var spear = eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
            var sword = eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
            var axe = eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
            var archer = eleTrs[x].cells[getHeader('archer')].innerHTML;
            var scout = eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
            var lc = eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
            var marcher = eleTrs[x].cells[getHeader('marcher')].innerHTML;
            var hc = eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
            var ram = eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
            var cat = eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
            var noble = eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
            var coord = inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);
          
            if (spear >= 1) text = spear + 'L ';
            if (sword >= 1) text += sword + 'S ';
            if (axe >= 1) text += axe + 'T ';
            if (archer >= 1) text += archer + 'A ';
            if (scout >= 1) text += scout + 'Sp ';
            if (lc >= 1 ) text += lc + 'LC ';
             if (marcher >= 1) text += marcher + 'Ac ';
             if (hc >= 1) text += hc + 'CG ';
            if (ram >= 1) text += ram + 'Ram ';
            if (cat >= 1 ) text += cat + 'Cat ';
            if (noble >= 1) text += noble + 'GN ';
               
            inputs[1].value =  text + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2];
            inputs[2].click()
        }
    }
}
overView();

daca sunt probleme imi zici ca sa corectez.
 
Ultima editare:
Sus