Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

Eight

member
Scor reacție
2
Multumesc frumos, functioneaza !

Ma mai gandeam eu la un script, tot pentru asistent. La butonul C, sa se poata pune o ratie, sa nu trimita toate trupele pe care le calculeaza ci numai un anumit procent din ele. De exemplu, daca C-ul imi indica ca ar trebuii sa trimita pe un anume sat, 100 de usori, eu sa pot seta scriptul sa-mi trimita doar 30% din acei 100 de usori.
Ar fi ilegal un astfel de script, ar putea fi realizat ?
Multumesc inca o data !
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cu placere.

Nu prea merge ce vrei tu. C-ul trimite trupele in functie de ultimul raport de pe acel sat - calculeaza cate trupe sunt necesare pentru a lua maximul din resursele disponibile in sat. Ca sa facem un script pt a modifica asta, ar presupune sa facem si cereri multiple catre server, ceea ce l-ar face ilegal.
 

DeletedUser44200

mythra

Exista, sau s-ar putea scrie un script care sa-ti afiseze toate satele intr-o lista in partea stanga a paginii de jos? Si selectand satul sa te duca direct la... sat.

Sagetutele alea puse acolo de Inno sunt destul de enervante. Pentru mine cel putin.
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Adica vrei sa apara o lista precum cea afisata prin accesarea profilului iar atunci cand dai click sa te duca direct la privirea generala a satului fara sa mai treaca prin pagina intermediara cu toate optiunile (centrare harta, trimitere trupe etc) ?

Daca am inteles bine, cam e acest comportament deja implementat in joc (daca te referi la satele proprii): http://s24.postimg.org/icavhwz6t/grupe.jpg. Poti pastra acel pop up deschis mereu si cand dai click iti comuta automat pe satul respectiv.
 

DeletedUser44200

Adica vrei sa apara o lista precum cea afisata prin accesarea profilului iar atunci cand dai click sa te duca direct la privirea generala a satului fara sa mai treaca prin pagina intermediara cu toate optiunile (centrare harta, trimitere trupe etc) ?

Exact. Stiu ca este una in joc (cea cu sagetuta, de langa coordonate) dar trebuie deschisa, mutat, selectat satul, iar mutata si apoi inchisa.

Daca stii tu vreo solutie, as fi mai mult decat recunoscator.
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
O poti muta o singura data. O deschizi, o muti intr-un coltisor in partea stanga, selectezi satul/satele de care ai nevoie si daca te incurca fereastra o inchizi. La o accesare ulterioara, cand dai click pe sagetuta, apare tot in coltul unde ai lasat-o.
Poate fi facut si script, ar trebui o interogare la nivel de server insa, dar oricum ar trebui sa il rulezi de fiecare data cand ai nevoie
 

DeletedUser44200

Cu rezolutia mea, oriunde as pune-o imi acopera cate ceva important. Macar un mod sa-i schimb dimensiunile? :D
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Din pacate, nu are aceeasi optiune :) Doar sa micsorezi latimea fereastrei jocului, din setari dar na, nu cred ca asta vrei :))
 
Ultima editare:

ChineZeu

member
Scor reacție
37
Cod:
javascript: var e = document;var f = prompt('Introduceti numele...\nvariabile:\nindex\t\t= contorizat ;\nconvert\t= continent:sector:subsector ;\n123|456\t\t= coordinate fake bazate pe\n\t\t   coordinatele introduse.\n\nRestul caracterelor/cuvintelor care nu sunt variabile vor fi ignorate si vor face parte din noul nume.', '');if (f != null && f != "") {    if (window.frames.length > 0) e = window.main.document;    var g = e.getElementsByTagName('input');    h = 0;    function nr(i) {        if (i <= 9) i = '000' + i;        else if (i <= 99) i = '00' + i;        else if (i <= 999) i = '0' + i;        return i    }    function cc(i) {        a = e.getElementById('label_text_' + i);        a = a.innerHTML.match(/\d+\|\d+/g);        a = a[a.length - 1].split('|');        b = Math.floor(a[1] / 100) + '' + Math.floor(a[0] / 100);        c = (Math.floor(a[1] / 10) % 10) + '' + (Math.floor(a[0] / 10) % 10);        d = (a[1] % 10) + '' + (a[0] % 10);        return b + ':' + c + ':' + d    }    function co() {        if (f.match(/\d+\|\d+/g)) a = f.match(/\d+\|\d+/g)[0].split('|');        x = Math.floor(Math.random() * 100);        y = Math.floor(Math.random() * 100);        return '(' + a[0][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + '|' + a[1][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + ') K' + a[1][0] + '' + a[0][0]    }    for (var i = 0; i < g.length; i++) {        if (g[i].id.indexOf('edit_input') != -1) {            g[i].value = f.replace('index', nr(++h)).replace('convert', cc(g[i].id.match(/\d+/g))).replace(/\d+\|\d+/g, co());            g[i + 1].click()        }    }}void 0;
 

DeletedUser42487

Era un script, pe care daca dadeai din profilul unui jucator, iti genera un script de farm, in care introduceai ce trupe aveai nevoie si apoi il puneai in task ca pe orice script si din piata centrala la fel ca la farmul cu 3 butoane, trimiteai atacuri de pe un sat pe toate satele acelui jucator, adica coordonatele intrau automat ca la farm.
Mai exista?
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cod:
javascript: $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/OPCreater.js"); void(0);

Acesta ar fi, n-am cum sa il mai verific momentan, dar ar trebui sa functioneze. Optiunea 5 (dar nu numai) era pentru cel de fake-uri (in interiorul scriptului trebuie sa iti modifici trupele). Oricum, poti testa toate optiunile, genereaza multe, poate gasesti ceva util.
 

DeletedUser41053

Buna,

La scriptul de redenimire comenzi, se poate adauga si jucatorul care este atacat. De exemplu:

NUKE asupra jucatorului XXX
FAKE asupra jucatorului YYY

Multumesc,
Zeuss.
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
E unul un pic mai sus:

Cod:
javascript: var e = document;var f = prompt('Introduceti numele...\nvariabile:\nindex\t\t= contorizat ;\nconvert\t= continent:sector:subsector ;\n123|456\t\t= coordinate fake bazate pe\n\t\t   coordinatele introduse.\n\nRestul caracterelor/cuvintelor care nu sunt variabile vor fi ignorate si vor face parte din noul nume.', '');if (f != null && f != "") {    if (window.frames.length > 0) e = window.main.document;    var g = e.getElementsByTagName('input');    h = 0;    function nr(i) {        if (i <= 9) i = '000' + i;        else if (i <= 99) i = '00' + i;        else if (i <= 999) i = '0' + i;        return i    }    function cc(i) {        a = e.getElementById('label_text_' + i);        a = a.innerHTML.match(/\d+\|\d+/g);        a = a[a.length - 1].split('|');        b = Math.floor(a[1] / 100) + '' + Math.floor(a[0] / 100);        c = (Math.floor(a[1] / 10) % 10) + '' + (Math.floor(a[0] / 10) % 10);        d = (a[1] % 10) + '' + (a[0] % 10);        return b + ':' + c + ':' + d    }    function co() {        if (f.match(/\d+\|\d+/g)) a = f.match(/\d+\|\d+/g)[0].split('|');        x = Math.floor(Math.random() * 100);        y = Math.floor(Math.random() * 100);        return '(' + a[0][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + '|' + a[1][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + ') K' + a[1][0] + '' + a[0][0]    }    for (var i = 0; i < g.length; i++) {        if (g[i].id.indexOf('edit_input') != -1) {            g[i].value = f.replace('index', nr(++h)).replace('convert', cc(g[i].id.match(/\d+/g))).replace(/\d+\|\d+/g, co());            g[i + 1].click()        }    }}void 0;

Mai sunt altele si in colectie: http://forum.triburile.ro/showthread.php?43780-Colectie-Scripturi-aprobate!
 

DeletedUser14987

un script pt. redenumirea satelor care sa fie valabil acum exista?

o rugaminte; sa fie satele intr-o ordine, ce aveam nu mai merge, plus ca erau intr-o ordine aleatorie......

nu functioneaza!
 
Ultima editare de un moderator:

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Ok... am facut rapid unul scurt de numerotare:

Cod:
javascript:
function redenumire(){$('.rename-icon').each(function(contor){
index = contor < 9 ? '00'+(contor+1) : contor < 99 ? '0'+(contor+1) : (contor+1);$(this).click().click(); 
$(this).parent().next().children().val(index); $(this).parent().next().children().next().click()} )
}redenumire()

Dar oricum functioneaza toate :)

PS: vezi sa copiezi tot din spoiler
 

DeletedUser14987

E unul un pic mai sus:

Cod:
javascript: var e = document;var f = prompt('Introduceti numele...\nvariabile:\nindex\t\t= contorizat ;\nconvert\t= continent:sector:subsector ;\n123|456\t\t= coordinate fake bazate pe\n\t\t   coordinatele introduse.\n\nRestul caracterelor/cuvintelor care nu sunt variabile vor fi ignorate si vor face parte din noul nume.', '');if (f != null && f != "") {    if (window.frames.length > 0) e = window.main.document;    var g = e.getElementsByTagName('input');    h = 0;    function nr(i) {        if (i <= 9) i = '000' + i;        else if (i <= 99) i = '00' + i;        else if (i <= 999) i = '0' + i;        return i    }    function cc(i) {        a = e.getElementById('label_text_' + i);        a = a.innerHTML.match(/\d+\|\d+/g);        a = a[a.length - 1].split('|');        b = Math.floor(a[1] / 100) + '' + Math.floor(a[0] / 100);        c = (Math.floor(a[1] / 10) % 10) + '' + (Math.floor(a[0] / 10) % 10);        d = (a[1] % 10) + '' + (a[0] % 10);        return b + ':' + c + ':' + d    }    function co() {        if (f.match(/\d+\|\d+/g)) a = f.match(/\d+\|\d+/g)[0].split('|');        x = Math.floor(Math.random() * 100);        y = Math.floor(Math.random() * 100);        return '(' + a[0][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + '|' + a[1][0] + '' + (x < 9 ? '0' + x : x) + ') K' + a[1][0] + '' + a[0][0]    }    for (var i = 0; i < g.length; i++) {        if (g[i].id.indexOf('edit_input') != -1) {            g[i].value = f.replace('index', nr(++h)).replace('convert', cc(g[i].id.match(/\d+/g))).replace(/\d+\|\d+/g, co());            g[i + 1].click()        }    }}void 0;

Mai sunt altele si in colectie: http://forum.triburile.ro/showthread.php?43780-Colectie-Scripturi-aprobate!


De exemplu, apare ,,Introduceti numele", il introduc, dau ok si nimic.........
 

DeletedUser14987

Ok... am facut rapid unul scurt de numerotare:

Cod:
javascript:
function redenumire(){$('.rename-icon').each(function(contor){
index = contor < 9 ? '00'+(contor+1) : contor < 99 ? '0'+(contor+1) : (contor+1);$(this).click().click(); 
$(this).parent().next().children().val(index); $(this).parent().next().children().next().click()} )
}redenumire()

Dar oricum functioneaza toate :)

PS: vezi sa copiezi tot din spoiler



Asta a functionat
Ms mult!

unul sa numeasca satele GGG si sa le puna in ordinea coordonatelor de la nord la sud se poate, te rog?
 
Sus