Solicitare scripturi si discutii cu privire la acestea

DeletedUser16539

Merge mythra. Mersi frumos. L-am luat si eu (testat pe firefox)

Am si eu o rugaminte: Exista vre-un script, care sa functioneze la pagina Trupe >> Suport, si care sa-mi puna satele pe care le sprijin eu intr-o lista cu numarul total al trupelor ce le am trimise in sprijin pe acel/acele sate.

ceva de genul:

Satul sprijinit in bb-codes -
[coord](000|111)[/coord] - 15000 lanci - 17000 spade - 8777 arcuri,.
[coord](111|222)[/coord] - 10000 lanci - 12000 spade - 5777 arcuri,
[coord](222|333)[/coord] - 21000 lanci - 1000 spade - 9777 arcuri,
etc...

later edit.

eventual sa apara si nickul celui sprijinit inaintea coordonatelor satului
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Cod:
javascript: var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document : document;
var eleSpans = doc.getElementsByTagName("span");
for (var x = 0; x < eleSpans.length; x++) {
    if (eleSpans[x].id.match(/label/))
        table = doc.getElementById("commands_table")
}
function theInnerText(theNode) {return typeof (theNode.innerText) == 'undefined' ? theNode.textContent : theNode.innerText}
function overView() {
    var eleTrs = table.rows;
    var headers = eleTrs[0].getElementsByTagName("th");
    function getHeader(ele) {for (i = 0; i < headers.length; i++) {if (headers[i].innerHTML.match(ele, "i")) return i}}
    for (x = 1; x < eleTrs.length; x++) {
    
        var text = ' ';
        var inputs = eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
        if (inputs[1].value.match(/Sprijin pentru/i)) {
            var spear = eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
            var sword = eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
            var axe = eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
            var archer = eleTrs[x].cells[getHeader('archer')].innerHTML;
            var scout = eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
            var lc = eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
            var marcher = eleTrs[x].cells[getHeader('marcher')].innerHTML;
            var hc = eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
            var ram = eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
            var cat = eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
            var noble = eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
            var coord = inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);
          
            if (spear >= 1) text = spear + 'L ';
            if (sword >= 1) text += sword + 'S ';
            if (axe >= 1) text += axe + 'T ';
            if (archer >= 1) text += archer + 'A ';
            if (scout >= 1) text += scout + 'Sp ';
            if (lc >= 1 ) text += lc + 'LC ';
             if (marcher >= 1) text += marcher + 'Ac ';
             if (hc >= 1) text += hc + 'CG ';
            if (ram >= 1) text += ram + 'Ram ';
            if (cat >= 1 ) text += cat + 'Cat ';
            if (noble >= 1) text += noble + 'GN ';
               
            inputs[1].value =  text + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2];
            inputs[2].click()
        }
    }
}
overView();

daca sunt probleme imi zici ca sa corectez.

Nu stiu din ce cauza, dar la mine nu functioneaza! Trebuie sa folosesc scriptul in Comenzi/Sprijin sau functioneaza si in Comenzi/Toate comenzile ?
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Functioneaza in ambele ferestre - comenzi/sprijin si comenzi/toate comenzile.
Asigura-te ca ai copiat bine scriptul.
Browsere pe care am testat - opera 12.16, chrome si firefox 25
 

DeletedUser

Am copiat de trei ori scriptul :(, am testat si in Opera 12.11 si in chrome.
Cine stie ce nu ii place la mine.

Poate sa aibe legatura cu lumea in care joc? Am incerct sa il folosesc pe lumea 31, unde nu am arcasi!

Am exclus arcasii, functioneaza perfect !!!
 
Ultima editare de un moderator:

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Da, avea legatura cu arcasii. L-am modificat ca sa nu mai apara probleme indiferent de lumea de joc si unitatile prezente (l-am adaugat si in colectie):

Cod:
javascript: var doc = (window.frames.length > 0) ? window.main.document : document;
var eleSpans = doc.getElementsByTagName("span");
for (var x = 0; x < eleSpans.length; x++) {
    if (eleSpans[x].id.match(/label/))
        table = doc.getElementById("commands_table")
}
function theInnerText(theNode) {return typeof (theNode.innerText) == 'undefined' ? theNode.textContent : theNode.innerText}
function overView() {
    var eleTrs = table.rows;
    var headers = eleTrs[0].getElementsByTagName("th");
    function getHeader(ele) {for (i = 0; i < headers.length; i++) {if (headers[i].innerHTML.match(ele, "i")) return i}}
    for (x = 1; x < eleTrs.length; x++) {
    
        var text = ' ';
        var inputs = eleTrs[x].getElementsByTagName("input");
        if (inputs[1].value.match(/Sprijin pentru/i)) {
            var spear = eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;
            var sword = eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;
            var axe = eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;
			try{
            var archer = eleTrs[x].cells[getHeader('archer')].innerHTML;
			}
			catch(err){}
            var scout = eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;
            var lc = eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;
			try{
            var marcher = eleTrs[x].cells[getHeader('marcher')].innerHTML;
			}catch(err){}
            var hc = eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;
            var ram = eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;
            var cat = eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;
            var noble = eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;
			try{
			var knight = eleTrs[x].cells[getHeader('knight')].innerHTML;
			}catch(err){}
					
            var coord = inputs[1].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);
          
            if (spear >= 1) text = spear + 'L ';
            if (sword >= 1) text += sword + 'S ';
            if (axe >= 1) text += axe + 'T ';
			try{if (archer >= 1) text += archer + 'A ';}catch(err){}
            if (scout >= 1) text += scout + 'Sp ';
            if (lc >= 1 ) text += lc + 'LC ';
            try{if (marcher >= 1) text += marcher + 'Ac ';}catch(err){}
            if (hc >= 1) text += hc + 'CG ';
            if (ram >= 1) text += ram + 'Ram ';
            if (cat >= 1 ) text += cat + 'Cat ';
            if (noble >= 1) text += noble + 'GN ';
			try{if (knight == 1) text += knight + 'P ';}catch(err){}
		               
            inputs[1].value =  text + "(" + coord[1] + ")" + ' ' + coord[2];
            inputs[2].click()
        }
    }
}
overView();
 

DeletedUser16539

Acest script redenumeste rapoartele in functie de numele atacatorului, cel atacat, numar de trupe ramase, etc...

as dori daca stie cineva cum se poate introduce in noua denumire si numele/coordonatele satului atacat, pe langa toate informatiile care deja le arata

Cod:
javascript:
var mask='[{Nume atacator}, ataca pe: {Nume aparator}; trupe ramase: {Aparator trupe ramase}; Distrugere berbeci: {Distrugere berbeci}; Distrugere catapulte: {Distrugere catapulte}; zid ramas: {Zid}]';
var fakeUnitMax=10;
var debugEnabled=true;
(window.main||window).$.getScript('https://dl.dropbox.com/s/079qlezy775vvts/jquery.tw.reportrenamer.js',function(){$.twRenameReport(mask,fakeUnitMax,debugEnabled);});
void(0);

Multumesc
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Formateaza variabila mask prin adaugarea:

{Coord sat atacator} => pentru coordonatele satului de pe care esti atacat
{Coord sat aparator } => pentru coordonatele satului atacat

sau daca vrei nume+coordonate:

{Nume sat aparator}
{Nume sat atacator}
 

DeletedUser16539

Iti multumesc mult. Merge bine

Legat de ceea ce am cerut mai sus, daca exista un asemenea script, si anume:

Am si eu o rugaminte: Exista vre-un script, care sa functioneze la pagina Trupe >> Suport, si care sa-mi puna satele pe care le sprijin eu intr-o lista cu numarul total al trupelor ce le am trimise in sprijin pe acel/acele sate.

ceva de genul:

Satul sprijinit in bb-codes -
[coord](000|111)[/coord] - 15000 lanci - 17000 spade - 8777 arcuri,.
[coord](111|222)[/coord] - 10000 lanci - 12000 spade - 5777 arcuri,
[coord](222|333)[/coord] - 21000 lanci - 1000 spade - 9777 arcuri,
etc...

later edit.

eventual sa apara si nickul celui sprijinit inaintea coordonatelor satului


Multumesc anticipat.
 

DeletedUser

Salutare! Am si eu nevoie de scriptul pentru activitate.Era un script pe care intrai in membrii tribului si dadeai pe ei si aratau care au crescut/scazut,inamici invinsi ca agresor/aparator, in niste scheme..Mai are careva scriptul?:)
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
@Titan04 - Sincera sa fiu, nu cred ca exista, dar am putea face unul.

@aiurea in targ - acesta este:

Cod:
javascript: var config={showPoints:true,showVillages:true,showODA:true,showODD:true,width:'180px',height:'96px'};(window.main||self).$.getScript('https://dl.dropbox.com/s/2it9sgwiuceaimm/stats.js',function(){var script=new RankingStats();script.execute(config)});void(0);
 

DeletedUser44864

Un script care sa imi arate in piata toate resursele ce vin din atacuri?:d
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cod:
javascript: $.getScript("https://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/HaulCounter.js"); void(0);

Il rulezi din combinat -> comenzi -> intoarcere.
 

DeletedUser44864

Cod:
javascript: $.getScript("https://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/HaulCounter.js"); void(0);

Il rulezi din combinat -> comenzi -> intoarcere.

Mersi frumos.

Aveti idee cum ruleaza acest script?

javascript:void($.getScript("http://dl.dropbox.com/u/100563986/triburile/extractor.js"))

Ar trebui sa culeaga barbare, dar cand intru pe harta nu face nimic.
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Il rulezi cand esti cu harta deschisa. Iti apare o fereastra micuta, de aici trebuie sa setezi ce vrei sa iti extraga - sate de barbari/jucator/trib/diplomatie, alegi forma sub care vrei sa ti le exporte, punctajul minim/maxim si apesi pe 'ok'.

Sau, ca alternativa il poti folosi pe acesta:

Cod:
javascript:
var barb_size={min:1,max:300};
var village_size={min:1,max:2};
var author="dalesmckay@gmail.com";
var minVer="8.17";
var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;
var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);
if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}
else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];
var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row< TWMap.size[1];row++){
for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){
coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));
if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;
if(parseInt(village.owner ||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}
if(village.points!=0){
var var_points = village.points.replace(".","");
points=parseInt(var_points,10);}
if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name)
{if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}
else{if((! barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}
alert(coords.join(" "));}else{alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");
self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);

si iti modifici tu punctajul maxim al satelor de barbari pe care vrei sa le culegi de pe harta.
 
Ultima editare:

DeletedUser44200

Imi scrie cineva, va rog scripul pentru balansare resurse pe sate? Inclusiv setarea care trebuia facuta... va rog mult.
Multumesc :)
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cod:
javascript:function MarketMain(){var a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.extremetw.com/rix/mb.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}function getGameDoc(winvar){getdoc=winvar.document;if(!getdoc.URL.match('game\.php')){for(var i=0;i<winvar.frames.length;i++){if(winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')){getdoc=winvar.frames[i].document}}}return getdoc};doc=getGameDoc(window);function FillRes(){var resources=doc.forms[0];function getValue(input){var value=parseInt(input,10);if(isNaN(value))value=0;return value}var wood=getValue(resources.wood.value);var clay=getValue(resources.stone.value);var iron=getValue(resources.iron.value);function OkClick(){var arrInputs=resources.getElementsByTagName('input');for(var idx1=0;idx1<arrInputs.length;idx1++){if(arrInputs[idx1].value.indexOf('Ok')!=-1){arrInputs[idx1].click();break}}}function insertValues(){var URLargs=doc.URL.split("&");for(var i=0;i<URLargs.length;i++){var args=URLargs[i].split("=");if(args.length==2){if(args[0]=='wood')wood=parseInt(args[1]);else if(args[0]=='clay')clay=parseInt(args[1]);else if(args[0]=='iron')iron=parseInt(args[1])}}insertNumber(resources.wood,wood);insertNumber(resources.stone,clay);insertNumber(resources.iron,iron)}if(wood+clay+iron>0){OkClick()}else{insertValues()}}if(doc.URL.match(/clay=/)||doc.URL.match(/confirm_send/)){FillRes()}else{MarketMain()}


Nu ai ce setari sa faci. 'Instalezi' scriptul in taskul de prelucrare rapida, click script-> click script -> submit in noul tab -> click pe o anumita grupa de sate sau pe singura grupa de sate ce iti apare acolo -> te deplasezi pe taburile urmatoare -> click pe script pentru inserare resurse/coordonate -> click pe script pt trimitere etc
 

DeletedUser44200

Mersi mult mythra. Nu stiu de ce, dar imi aduc aminte de ceva setare care sa permita taburile vietii... sau cine stie... ma rog :D
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cu placere.

Probabil te referi la ceva de genul 'enable pop up', eu am considerat by default activ. :D Oricum, daca ai probleme cu scriptul, le dam de cap, desi nu ar trebui sa fie cazul :)
 
Ultima editare:

Eight

member
Scor reacție
2
Salut !
Scriptul pentru asistent, cel care ascunde satele deja atacate, pe L36, functioneaza doar pe prima pagina, pe a doua pagina sau urmatoarele, in momentul cand apas pe script, se intoarce din nou la prima pagina. La fel se comporta indiferent de cate sate sunt setate pe pagina, 10 sau 100. L-am testat pe Opera, Chrome si Firefox.
Se poate face ceva la el sa functioneze si pe celelalte pagini ?
Multumesc !
 

mythra

SuperModerator GameSuport
Membru personal
Scor reacție
90
Cod:
javascript:function filter() {
    var div = document.getElementById('am_widget_Farm');
    var td = div.getElementsByTagName('td');
    td[0].innerHTML += '<br>Pagina a fost filtrata, Satele atacate sunt acum ascunse.';
    for (var i = 1; i < td.length; i++) {
        if (td[i].innerHTML.indexOf('command/attack.png') != -1) {
            td[i].parentNode.style.display = 'none';
        }
    }
}
filter();

Imi zici daca nu iti merge.
 
Sus