DeletedUser
Cred ca motivul pentru care am ajuns sa ne plictisim este ca o lume dureaza mult prea mult. Din ce stiu eu, nici macar o lume de pe serverul romanesc nu a ajuns la final pana acum. Lumea 1, unde joc eu, incepe sa semene cu filmele interminabile de genul "Tanar si nelinistit". Deja sunt o multime de jucatori care au sitter de luni de zile, multiconturi cat cuprinde (dar care din nu stiu ce motive nu pot fi dovedite), conturi cedate de proprietarii originali catre alti jucatori, triburi care exista pe harta doar de forma (deoarece jucatorii sunt legati oricum prin prietenii si aliante personale care n-au nicio legatura cu interesul vremelnic al tribului din care fac parte). Asadar, daca s-ar gasi o metoda prin care o lume sa dureze mai putin sau sa aba o limta de timp, ar disparea si plictiseala, pentru ca jucatorii ar fi constienti ca exista o finalitate. Bineinteles ca ideile exprimate de mine aici vin in contradictie cu interesul dezvoltatorilor jocului de a vinde cat mai mult cont premium.
pe .net s-a deschis o lume ce tine 6 luni. daca si la noi s-ar deschide lumi care sa tina un an de zile eu zic ca lumea ar fi mai antrenata si mai dornica de lupta. e mai usor sa ai grija de 20-30 de sate decat de 4000. cont premiumul s-ar vinde la fel, chiar daca s-a scumpit. totul tine de finalitate, lumea ar stii ca totusi se termina intr-un timp anume, nu peste ani.
o lume poate sa dureze si zece ani....mi se pare pur si simplu aiurea acest lucru.