Sondaj de opinie: De ce vă plictisiţi?

  • Autor subiect DeletedUser8343
  • Data de început

De ce vă plictisiţi?


  • Total votanți
    562

DeletedUser

cu sistemul de lupta nu am nimic dar... cand ajungi la peste 100 de sate sa trimiti atacuri te ia o plictiseala de moarte... m-am saturat sa tot scriu coorodonatele sau numele satelor dp care sa trimit atacuri pe foaie... pierzi foarte mult timp degeaba
nu vreau o lume care sa se consume rapid(gen l14) ci una care sa mearga rapid
 

DeletedUser431

cu sistemul de lupta nu am nimic dar... cand ajungi la peste 100 de sate sa trimiti atacuri te ia o plictiseala de moarte... m-am saturat sa tot scriu coorodonatele sau numele satelor dp care sa trimit atacuri pe foaie... pierzi foarte mult timp degeaba
nu vreau o lume care sa se consume rapid(gen l14) ci una care sa mearga rapid

Prin rapid la ce te referi? Te referi la viteza lumii, la viteza trupelor?
 

DeletedUser

Cred ca numele poll-ului e putin cam nepotrivit. Nu pot spune ca ma plictiseste faptul ca exista biserica, mai degraba ma deranjeaza acest lucru.
 

DeletedUser1198

kspr a spus:
Pe baza rezultatelor acestui sondaj vom încerca să facem o şedinţă de brainstorming, unde vom căuta soluţii pentru a face acest joc mai atractiv.
Initiativa e de laudat, dar intreabarea mea e "cine va face aceasta sedinta?" Si ce se va alege de rezultatele acestei sedinte? Au vreo sansa sa ajunga la cei care chiar pot schimba ceva in jocul asta? De fapt in sistemul asta, pentru ca jocul e ok, dar sistemul in care este lasat sa ruleze este problema.. parerea mea.

Incep prin a spune ca optiunile sondajului sunt insignifiante, in comparatie cu adevaratele motive ale aparitiei plictiselii

1. Sunt lumi cu viteză mică - foarte bine.. sunt jucatori care nu au timp sa stea toata ziua pe joc. daca viteza mica era o problema, lumi ca L6, L17, L18 nu ajungeau in 24 de ore la peste 30.000 de jucatori.

2. Nu apar lumi noi mai des. - Din contra... apar prea des. Daca nu ar aparea asa des, probabil jucatorii si-ar da mai mult interesul sa-si pastreze satul pe lumea pe care joaca.

3. Nu sunt mai multe trupe. - Asta e un aspect de luat in seama. In 4 ani de update-uri si upgrade-uri, ar fi putut aparea din cand in cand cate o unitate noua. (e ca in dragoste.. tre' sa mentii flacara aprinsa :D =))))

4. Sistemul de luptă este prea simplu. - Chiar crezi ca asta e un motiv? Pe pagina principala a jocului scrie "Participă deja 167488 jucători!" Pun pariu ca 90% nu cunosc sistemul de lupta.

5. Biserică - Are plusuri si minusuri, multi o resping din cauza ca in late game, cand jocul deja ocupa prea mult timp, e doar o variabila in plus de care trebuie sa tii cont atunci cand planifici o actiune ofensiva sau defensiva.

6. Limită de membrii in trib - au aparut lumi atat cu cat si fara limita de membrii, fiecare joaca unde ii place..


Din punctul meu de vedere, principala problema e ca jocul nu are finalitate. Cat sa joci? Pana la 500? 1.000? 10.000 de sate? Sa nu mai spun ca in stadiul asta nu mai joci tu, ci joaca scripturile. Toata lumea stie ca sunt o gramada de lumi moarte, unde mai sunt doar cateva sute - o mie de jucatori. Dar daca ei vor sa joace si au cheltuit zeci de premium points pentru asta, nu poti sa le inchizi usa in nas.

Cred ca cea mai buna solutie ar fi deschiderea unor lumi care sa ruleze o perioada limitata de timp, si apoi sa o ia de la capat. Ca idee, ceva de genul:
* o lume cu viteza 2 care sa mearga 6 luni si apoi sa se reseteze (setari cat mai dinamice, gen fara bonus de noapte, limita de membrii cat mai mica, 10 nivele de cercetare per unitate.. etc)
* o lume cu viteza 1 care sa mearga 1 an si apoi sa se reseteze (setari mai statice, deoarece teoretic va fi jucata de cei cu mai putin timp liber)
* daca ar rezista serverul, o lume cu viteza 3 / 1 sau 2 / 1.5, care sa mearga 3-4 luni si apoi sa se reseteze - ceva in genul High Performance-ului de pe .net
* 2-3 lumi in care sa se "jongleze" cu setarile (ex: 1.5 / 1 ; 2 / 0.5 ; 1 / 2)

Sunt sigur ca existenta a 5-6 lumi de genul asta, care sa ruleze in paralel si care sa se reseteze la intervale prestabilite, ar atrage marea majoritate a jucatorilor de pe .ro, iar aparitia unei noi lumi permanente n-ar mai crea isteria existenta in momentul de fata la deschiderea unei lumi noi, in care apar instantaneu 40.000 de jucatori, joaca o luna si lasa in urma o harta plina de barbari. Si astfel nu s-ar mai deschide o lume noua la fiecare 2 luni, ci poate la 5-6 luni..

Pe scurt, o combinatie intre speed (mult prea dinamic, mult prea putini jucatori) si o lume normala (foarte multi jucatori la deschidere, majoritatea renuntand treptat din cauza lipsei de motivatie, lipsei timpului liber (cand nr. satelor creste), vitezei prae mici sau prea mari, in functie de setarile lumii..)

Parerea mea.. :p
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Viteza prea mica... (am pus din greaseala votul pe Nu apar lumi noi mai des)
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser431

Acea şedinţă de brainstorming va fi pentru toţi jucătorii care au ceva inteligent de spus despre noile setări şi/sau facilităţi ale acestui joc. După ce găsim ceva util, vom cere cât mai multe păreri. Ne vom muta pe .net, .co.uk, .de etc. Fiecare are ceva de spus.
 

DeletedUser7708

Am votat altceva - jucătorii în general nu sunt chestionaţi ca pe .net ce lume îşi doresc să apară...
 

DeletedUser5809

Din cate stiu eu pe .net apare o lume cu viteza mare, una cu viteza mica si jucatorii nu sunt intrebati.
 

DeletedUser30746

sunt prea multe lumi cu viteza mica... vrem ceva mai rapid si free
 

DeletedUser

btw 6.0 va veni in cateva saptamani unul din micile updaturi va fi :
"The second feature we can reveal is a new achievements system for all players. There will be several achievements that can be earned in a variety of ways. Some will be easy to achieve, while some may only be awarded in rare occurrences. For example, an achievement could be awarded to players who have the endurance to carry on playing again and again even when nobled out of the game."
mie greu sa traduc
 

DeletedUser

btw 6.0 va veni in cateva saptamani unul din micile updaturi va fi :
"The second feature we can reveal is a new achievements system for all players. There will be several achievements that can be earned in a variety of ways. Some will be easy to achieve, while some may only be awarded in rare occurrences. For example, an achievement could be awarded to players who have the endurance to carry on playing again and again even when nobled out of the game."
mie greu sa traduc

Cea de-a doua caracteristica ce o putem dezvalui este un nou sistem de realizari pentru toti jucatorii. Vor fi mai multe realizari ce pot fi obtinute, prin mai multe modalitati. Unele vor fi usor de obtinut, in timp ce altele vor fi acordate rareori. Spre exemplu, o realizare poate fi acordata jucatorilor care au continuat jocul, desi au fost innobilati in repetate randuri.
 

DeletedUser6558

Jocul ca atare nu e nuştiu ce, e mai degrabă chat. Când te-ai plictisit de stat pe internet, atunci te plictiseşti şi de triburi. Dar orice joc te plictiseşte în final, pur să simplu, fără să ştii de ce.
 

DeletedUser7708

Tu, blondule, îţi arde de şagă? Faci mişto de admini cumva? :D
 

DeletedUser32301

Problema plictiselii este monotonia, faptul ca esti intr`un oarecare fel limitat, stii dinainte cum vei ajunge, ce nr de armata vei avea deoarece pe un sat poti face un anumit nr. de armata din cauza hranei care te limiteaza si esti nevoit sa mai renunti la levelele cladirilor.Te plictiseste faptul ca te asemeni foarte mult cu restul jucatorilor, cred ca ar trebui sa fie o diferentiere mai mare intre jucatori, sa fie pe rase sau pe ....nu stiu, e ca si cum toti ar urma o cale bine stabilita dinainte. Te diferentiaza de celalat doar timpul cat stai online, si cateva mici detalii legate de tehnica ta de aparare si atac.....si faptul ca esti intr-un trib mai bun sau mai putin bun. Te plictiseste faptul ca jocul e prea simplu, prea usor, prea monoton, daca armatele ar fi impartite macar pe 3 "rase" si fiecare rasa ar avea vreo 3 cladiri 3 tipuri de unitati 3 "abilitati" care sa le difere una de cealalta ar fi perfect. In rest triburile mi se pare un joc super. Sa mai adaug ceva ca mi-am adus aminte citind posturile celorlalti, dupa cum spunea cineva mai sus, cand ajungi la 100 de sate e deja plictisitor, ar trebui sa se poata face mai multe imbunatatiri unui sat si sa fie mai grea cucerirea unuia nou, faci sate multe si toate trase la indigo diferenta intre ele fiind doar felul trupelor (deff sau off) si levele la 1-2 cladiri, si inca ceva dupa cum spunea tot acel cineva cred, lumile nu au o finalitate, joci pana te plictisesti si atat, ar trebui facuta o lupta pentru ceva anume unde sa castige o alianta sau 2....
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser32301

Joc triburile deoarece nu am destul timp de travian si imi plac jocurile de genu, dar recunoaste si tu ca are nevoie de ceva imbunatatiri. :)
 
Sus