DeletedUser
Am depus ieri un tiket la care asteptam un raspuns pe care sa il si cred. DIn nefericire, nu l-am primit, dar mi s-a atras atentia sa nu spamez sistemul de tikete ca pot fi banata.
Uite cu ce spamez, poate avem ceva colegi mai destepti decat mine si ma lamuresc cum sta treaba:
Eu imi iau cate 600 de puncte premium, cu mobilpay. Toate bune si frumoase pana luna asta cand mi-a venit o factura superba de 5 milioane si ceva la vodafone si m-am gandit sa ma uit si eu pe desfasurator sa vad pe ce dracu am dat banii. Si, vad la servicii parteneriat o suma care nu-mi spunea nimic... ma uit la data, la numar si realizez ca e vorba de premium. Dar, vad ca ma taxeaza cu 10 euro + TVA, tinand cont de faptul ca eu stiam ca astea costa 9.99 cu tot cu TVA.
Depun tiket si explic ca pe pagina unde ni se explica cat costa premiumul scrie frumos ca
Intru si ma mai uit si pe site-ul mobilpay cum sta treaba...
In schimb, ceea ce nu inteleg si nu mi se poate explica, e faptul ca pe pagina INNO scrie ca "preturile contin TVA". CUM CONTIN TVA DIN MOMENT DE TVA-UL SE MAI APLICA O DATA LA VALOAREA DE 10 EURO? Si, mai mult decat atat, carmi a anuntat in vara ca scumpirea premiumului se datoreaza fix maririi TVA-ului.
Ok, am vazut anuntul, ma duc sa ma uit si la cum sta treaba la achizitionarea a 60 de pp-uri. Aceeasi problema. Initial e afisat 2.5 euro (cu TVA), dupa care 2.6 euro + TVA. Deci, nu mobilpay e cel ce incaseaza de 2 ori TVA-ul, e acelasi lucru si pe mopay sau cum ii zice.
Din nefericire, pregatirea mea economico-financiara se limiteaza la cativa ani de studiu, sunt licentiata in marketing, nu in finante, in schimb, cu slaba mea pregatire in domeniu sunt constienta ca TVA-ul nu se poate percepe de 2 ori (o data de INNO - "preturile includ TVA" si o data de operator - mopay sau mobilpay care aplica si ei TVA).
Daca e vreo minte stralucita care poate sa ma lamureasca, il rog sa o faca.
Rog moderatorii sa nu stearga acest topic, iar userii sa nu spameze in el.
Uite cu ce spamez, poate avem ceva colegi mai destepti decat mine si ma lamuresc cum sta treaba:
Eu imi iau cate 600 de puncte premium, cu mobilpay. Toate bune si frumoase pana luna asta cand mi-a venit o factura superba de 5 milioane si ceva la vodafone si m-am gandit sa ma uit si eu pe desfasurator sa vad pe ce dracu am dat banii. Si, vad la servicii parteneriat o suma care nu-mi spunea nimic... ma uit la data, la numar si realizez ca e vorba de premium. Dar, vad ca ma taxeaza cu 10 euro + TVA, tinand cont de faptul ca eu stiam ca astea costa 9.99 cu tot cu TVA.
Depun tiket si explic ca pe pagina unde ni se explica cat costa premiumul scrie frumos ca
Intrand pe mobilpay, intr-adevar scrie ca600 puncte premium
de la 44,00 RON/9,99 EUR
Toate preţurile conţin TVA-ul.
Mai e acolo o chestie, care spune ca in functie de operator, mai sunt diverse taxe practicate. Ok, taxa practicata de operator, poate fi taxarea SMS-ului trimis catre ei, ca doar nu imi face vodafone-ul sau orange-ul vreun serviciu sa trimita la aia pe degeaba.Site comerciant http://www.triburile.ro/ Descriere plata 600 Premium Points
Valoare 10.00 EUR+TVA
Intru si ma mai uit si pe site-ul mobilpay cum sta treaba...
La ce spun ei pe site si la ce scrie pe pagina lor (redirectionarea cand vrei sa incarci) intr-adevar, ei iau banii cu TVA. Asta stiu, nu pt asta cerusem lamurire in tiket.La plata prin SMS, pentru valorile de la 3 la 10 Euro, respectiv pentru cele de 15 si 20 Euro, comisionul se calculeaza pe tranzactie si este fix. Valoarea comisionului este de 1.20 Euro pe tranzactie reusita, indiferent de valoarea acesteia sau de numarul de tranzactii efectuate intr-o perioada de timp. Ce inseamna asta: dintr-un tarif de 10 Euro vei incasa fix 8.80 Euro (transformati in RON la cursul oficial).
Tarifele nu contin TVA.
In schimb, ceea ce nu inteleg si nu mi se poate explica, e faptul ca pe pagina INNO scrie ca "preturile contin TVA". CUM CONTIN TVA DIN MOMENT DE TVA-UL SE MAI APLICA O DATA LA VALOAREA DE 10 EURO? Si, mai mult decat atat, carmi a anuntat in vara ca scumpirea premiumului se datoreaza fix maririi TVA-ului.
În urma modificărilor din data de 1 iulie a TVA-ului în România, am fost nevoiţi să facem un update în sistemul de cumpărare a punctelor premium.
Un exemplu:
60 puncte premium
- preţ vechi :2,50 euro
- preţ nou : 2,60 euro
Ok, am vazut anuntul, ma duc sa ma uit si la cum sta treaba la achizitionarea a 60 de pp-uri. Aceeasi problema. Initial e afisat 2.5 euro (cu TVA), dupa care 2.6 euro + TVA. Deci, nu mobilpay e cel ce incaseaza de 2 ori TVA-ul, e acelasi lucru si pe mopay sau cum ii zice.
Din nefericire, pregatirea mea economico-financiara se limiteaza la cativa ani de studiu, sunt licentiata in marketing, nu in finante, in schimb, cu slaba mea pregatire in domeniu sunt constienta ca TVA-ul nu se poate percepe de 2 ori (o data de INNO - "preturile includ TVA" si o data de operator - mopay sau mobilpay care aplica si ei TVA).
Daca e vreo minte stralucita care poate sa ma lamureasca, il rog sa o faca.
Rog moderatorii sa nu stearga acest topic, iar userii sa nu spameze in el.