Trupe noi:
- halebardier: sa fie un arcas pedestru cu rang de atac egal cu cel al arcasilor in aparare, si cu damage mai bun impotriva cavaleriei grele ( sunt foarte cunoscute cazurile cand cavaleria grea salveaza multe sate de la innobilare si totusi nu au un concurent serios dpdv terestru..)
- magician: 1 magician sa fie facut pe conditii similare ca si pentru nobili ( exemplu: bati un taler magic ai 1 magician, mai bati 2 ai al doilea magician...etc, talerul magic sa fie de 4 ori mai scump ca si taleri pentru nobili), rolul lor sa fie:
a). cand face parte dintr-o trupa de atac sa "fure" trupele de aparare de pe satul ce il ataca, sa le "vaporizeze", acest lucru ajuta foarte mult la lumile avansate atunci cand granitele sunt super blindate
b). daca ferma atacata cu 1 magician, este ferma de atac ( si nu de aparare ca in cazul a ..) sa intoarca armele impotriva satului atacat ( efectiv sa dezerteze si sa atace trupele de aparare din sat )
c). avand in vedere abilitatile lui de "magician" rangul lui defensiv sa fie mic, adica ca sa-si faca "treaba" trupele ce il insotesc sa nu moara sub 50% din efectiv
d). daca ataci 1 sat ce are magician in el cu armata de atac si 1 magician in ea, efectiv magicieni se vor anula reciproc, acolo unde sunt 2 magicieni contra la doar 1, ramane 1 pe pozitie si indeplineste conditiile a si b
- paladinii, de multe ori uit sa-l folosesc, propun la fiecare 20 sate sa se acorde un al doilea paladin, la 40 sate al treilea si asa mai departe
- paladinii sa poata fi inarmati mai bine, exemplu: in alt joc de strategie un astfel de "erou" poate fi inarmat cu mai multe artefacte, ceea ce si aici mi se pare corect sa pot folosi cate artefacte vreau sa pun pe el si nu doar unul...
Idei mai am resurse sa aibe serverele InnoGames ....