DeletedUser25287
Multi tot intreaba de scripturi care sa fie functionale pe noua versiune de joc, iata aici cateva care mie imi merg fara probleme ( testate numai pe opera ), pe mai multe lumi, impreuna cu detalii despre ele:
Recrutare:
-Scriptul aceasta este ceva mai automatizat decat celalalt, cum se foloseste? simplu, intai trebuie facuta configurarea sa pentru a corespunde preferintelor proprii, in el se pot adauga oricate grupe se doreste in functie de cum avem fiecare contul configurat, eu am pus un numar de 2 grupe:
1.Atac
2.Aparare
In caz ca se doreste adaugarea unei grupe noi in script aceasta se poate face in felul urma tor, adaugati acest text: ,"Nume grupa":[x,x,x,x,x,x,x,x,x,x] dupa ultima grupa de la inceputul scriptului, intre cele 2 paranteze marcate cu albastru: ...x,x]};void(..., si schimbati portiunea de text numele grupei cu numele vostru dorit, se poate repeta aceasta operatiune de cate ori se doreste pentru a ajunge la numarul de grupe necesar.
Configurarea fiecarei grupe se face astfel:
In acele paranteze drepte ce urmeaza dupa numele grupei respective sunt niste X-uri, pe care le veti schimba cu suma dorita de voi sa fie facuta din fiecare unitate, atentie insa sa nu confundati un soi de unitate cu altul ca astfel sa nu aveti trupe nedorite in sate, ordinea este in felul urmator: Lanci; Spade; Topoare; Arcasi; Spioni; Cavaleri usori; Arcasi calare; Cavaleri grei; Berbeci; Catapulte. Puneti la fiecare grupa in parte configuratia dorita si schimbati X cu 0 acolo unde doriti ca sa nu fie facute nici o unitate din trupa respectiva.
Cum folosim scriptul?
O data ce configurarea dorita a fost realizata se copiaza totul ( atentie la copiere, atat de aici cat si de pe unde il configurati voi, sa luati totul pana la ultimul caracter cu atentie ca altfel scriptul nu merge ), si se instaleaza ( banuiesc ca stiti deja cu totii unde asa ca nu mai spun si asta ), apoi intrati pe pagina de recrutare in masa la fel ca si la celalalt script, selectati grupa de sate dorita ( sa zicem intai atac ) apoi dupa ce toate satele se incarca dati click pe script si vi se va acriva un buton si un mic meniu tip drop down in stanga sus chiar deasupra listei de sate, de acolo dati click pe sageata si selectati atac, apoi dati click pe butonul de recrutare, si vi se va cere o confirmare, am tradus eu mesajul ce initial era in germana, acum va va aparea va recruta automat fiecare trupa, confirmati cu ok si asteptati cateva secunde pana se incarca totul, apoi repetati operatiunea pentru fiecare grupa in parte.
Taleri
Am configurat scriptul sa pastreze in fiecare sat resurse pentru inca 3 taleri, astfel poti bate si taleri si sa mai dai si alte comenzi, uneori este foarte util acest lucru, insa poate fi modificat dupa preferinta.
Lista sate jucator cu BB-code
Lista sate jucator in format script ( in stilul listelor pentru farm )
Balanta resurse merge cel vechi.
Farmare
Farmare 2, mi-a zis cineva ca cel de sus nu ataca bine:
Plox:
Snipe:
Stergere Rapoarte:
Filter Nobil:
Nota
Toate scripturile au fost testate si sunt functionale pe noua versiune de joc cu browserul Opera, rog daca se poate fara spam, nu as vrea sa se mai aglomereze si aceasta tema cu zeci de discutii si apoi sa stam sa tot cautam prin pagini, pentru nelamuriri va astept pe PM.
PS: Jackass20 te rog lasa tema si nu o inchide in caz ca si altii au scripturi functionale pe aceasta versiune de joc sa le poata posta aici, dar totodata daca se poate sa te asiguri ca se va evita spamul
Succes.
Recrutare:
Cod:
javascript: var config={"Atac":[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0],"Aparare":[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0]};void(function(){var e=frames.main||self,i=e.document;e.Blackcomb_massrekruut_config=config;var l="<select>";for(var j in config)l+='<option value="'+j+'">'+j+"</option>";l+='</select><input type="button" onclick="Blackcomb_massrekruut2(this.previousSibling.value)" value="Recruteaza trupe"/>';var k=i.createElement("div");k.id="blackcomb_massrekruut2d";k.innerHTML=l;(j=i.getElementById("blackcomb_massrekruut2d"))?j.parentNode.replaceChild(k,j):i.forms[0].insertBefore(k,i.forms[0].firstChild);e.Blackcomb_massrekruut2= function(f){if(!e.Blackcomb_massrekruut_config[f])return alert("Groep niet gevonden.");return e.recruite(e.Blackcomb_massrekruut_config[f],confirm("Permiteti sa recruteze fiecare trupa automat?"))};e.getCurrent=function(f,g){var b=/([0-9\.]+)[^0-9\.]*([0-9\.]+)[^0-9\.]*([0-9\.]+)/.exec(f.cells[1].textContent),c=/([0-9]+)\/([0-9]+)/.exec(f.cells[2].textContent),a=[0,0,0,0,0,0,0,0,parseFloat(b[1].replace(".","")),parseFloat(b[2].replace(".","")),parseFloat(b[3].replace(".","")),parseFloat(c[2])-parseFloat(c[1])], d=null;if(g==10)a=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,parseFloat(b[1].replace(".","")),parseFloat(b[2].replace(".","")),parseFloat(b[3].replace(".","")),parseFloat(c[2])-parseFloat(c[1])];else if(g!=8)return null;for(b=0;b<g;b++){d=f.cells[3+b].getElementsByTagName("div")[0];try{a[b]+=parseInt("0"+/([0-9]+)/.exec(d.textContent)[1],10);a[b]+=parseInt("0"+d.getElementsByTagName("img")[0].title,10)}catch(h){}if(isNaN(a[b]))a[b]=0}return a};e.getDiff=function(f,g,b){var c=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],[60,30,40,1],[50, 50,20,2],[125,100,250,4],[200,150,600,6],[300,200,200,5],[320,400,100,8]],a=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0];if(b==10){c=[[50,30,10,1],[30,30,70,1],[60,30,40,1],[100,30,60,1],[50,50,20,2],[125,100,250,4],[250,100,150,5],[200,150,600,6],[300,200,200,5],[320,400,100,8]];a=[0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0]}else if(b!=8)return null;for(var d=0;d<b;d++){a[d]=f[d]-g[d];if(a[d]<0)a[d]=0;for(var h=0;h<4;h++)a[b+h]+=a[d]*c[d][h]}return a};e.getRatio=function(f,g,b){for(var c=1,a=0;a<4;a++)c=Math.min(c,f[b+a]/g[b+a]); return isNaN(c)?0:c};e.getProduction=function(f,g,b){for(var c=[],a=0;a<b;a++)c[a]=Math.floor(f[a]*g);return c};e.recruite=function(f,g){var b=i.forms[0].getElementsByTagName("table")[0],c=null,a=null;c=null;for(var d=f.length,h=1;h<b.rows.length;h++){c=e.getCurrent(b.rows[h],d);if(c===null)return;a=e.getDiff(f,c,d);if(a===null)return;c=e.getProduction(a,e.getRatio(c,a,d),d);for(a=0;a<d;a++)if(!isNaN(c[a]))try{b.rows[h].cells[3+a].getElementsByTagName("input")[0].value=c[a]}catch(m){}}g?i.forms[0].submit(): alert("De troepen zijn ingevuld.\nDruk op Rekruteren...")}})()
-Scriptul aceasta este ceva mai automatizat decat celalalt, cum se foloseste? simplu, intai trebuie facuta configurarea sa pentru a corespunde preferintelor proprii, in el se pot adauga oricate grupe se doreste in functie de cum avem fiecare contul configurat, eu am pus un numar de 2 grupe:
1.Atac
2.Aparare
In caz ca se doreste adaugarea unei grupe noi in script aceasta se poate face in felul urma tor, adaugati acest text: ,"Nume grupa":[x,x,x,x,x,x,x,x,x,x] dupa ultima grupa de la inceputul scriptului, intre cele 2 paranteze marcate cu albastru: ...x,x]};void(..., si schimbati portiunea de text numele grupei cu numele vostru dorit, se poate repeta aceasta operatiune de cate ori se doreste pentru a ajunge la numarul de grupe necesar.
Configurarea fiecarei grupe se face astfel:
In acele paranteze drepte ce urmeaza dupa numele grupei respective sunt niste X-uri, pe care le veti schimba cu suma dorita de voi sa fie facuta din fiecare unitate, atentie insa sa nu confundati un soi de unitate cu altul ca astfel sa nu aveti trupe nedorite in sate, ordinea este in felul urmator: Lanci; Spade; Topoare; Arcasi; Spioni; Cavaleri usori; Arcasi calare; Cavaleri grei; Berbeci; Catapulte. Puneti la fiecare grupa in parte configuratia dorita si schimbati X cu 0 acolo unde doriti ca sa nu fie facute nici o unitate din trupa respectiva.
Cum folosim scriptul?
O data ce configurarea dorita a fost realizata se copiaza totul ( atentie la copiere, atat de aici cat si de pe unde il configurati voi, sa luati totul pana la ultimul caracter cu atentie ca altfel scriptul nu merge ), si se instaleaza ( banuiesc ca stiti deja cu totii unde asa ca nu mai spun si asta ), apoi intrati pe pagina de recrutare in masa la fel ca si la celalalt script, selectati grupa de sate dorita ( sa zicem intai atac ) apoi dupa ce toate satele se incarca dati click pe script si vi se va acriva un buton si un mic meniu tip drop down in stanga sus chiar deasupra listei de sate, de acolo dati click pe sageata si selectati atac, apoi dati click pe butonul de recrutare, si vi se va cere o confirmare, am tradus eu mesajul ce initial era in germana, acum va va aparea va recruta automat fiecare trupa, confirmati cu ok si asteptati cateva secunde pana se incarca totul, apoi repetati operatiunea pentru fiecare grupa in parte.
Taleri
PHP:
javascript:var coins=2;function selectAllMax2(form,textMax,textNothing){for(var i=0;i<form.length;i++){var select=form.elements[i];if(select.selectedIndex!=null){if(max){if(select.length>(coins+1)){select.selectedIndex=select.length-(coins+2);}else select.value=0;}else select.value=0;}}max=max?0:1;anchor=document.getElementById('select_anchor_top');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;anchor=document.getElementById('select_anchor_bottom');anchor.firstChild.nodeValue=max?textMax:textNothing;changeBunches(form);}if(document.URL.match('screen=snob')&&document.URL.match('mode=coin')){selectAllMax2(document.forms['villages'],'Choose maximum amount','Select nothing');}else{alert('Scriptul merge numai in curtea nobila');}
Am configurat scriptul sa pastreze in fiecare sat resurse pentru inca 3 taleri, astfel poti bate si taleri si sa mai dai si alte comenzi, uneori este foarte util acest lucru, insa poate fi modificat dupa preferinta.
Lista sate jucator cu BB-code
PHP:
javascript:if(location.href.search(/screen=info_player/)<0)alert('dute la profilul unui jocator, dupa care clic pe script');else main();function main(){oN=document.getElementsByTagName('table');for(i=0;i<oN.length;i++){if(oN[i].className=='main'){uN=oN[i+2].getElementsByTagName('th')[0];uN.innerHTML='[player]'+uN.innerHTML+'[/player]';uN=oN[i+2].getElementsByTagName('a')[0];uN.parentNode.innerHTML='[ally]'+uN.innerHTML+'[/ally]';uN=oN[i+3].getElementsByTagName('th');uN[0].innerHTML='Nr.';uN[0].setAttribute('width','40');uN[1].innerHTML='SaTe';uN[1].setAttribute('width','220');uN=oN[i+3].getElementsByTagName('td');for(j=0;j<uN.length;j++){uN[j].innerHTML=j/3+1;uN[++j].innerHTML='[village]'+uN[j++].innerHTML+'[/village]'}break}}}undefined;
Lista sate jucator in format script ( in stilul listelor pentru farm )
PHP:
javascript:var villas=$("table[class=content-border]").html().match(/\d+\|\d+/g);alert((villas&&(villas.length>0)?villas.join(" "):"No co-ordinates were found"));void(0);
Balanta resurse merge cel vechi.
Farmare
PHP:
javascript:sp=0;sw=0;ax=0;ar=0;scout=1;lc=100;mount=0;hv=0;cat=0;ra=0;pal=0;nob=0;coords='123|456';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Scriptul%20merge%20doar%20pe%20piata%20centrala');coords=coords.split("%20");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;)%20?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('Gata%20iubita%20ajunge%20cat%20ai%20farmat%20:*');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2010,12,11);document.cookie%20="farm="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString%20();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].archer,ar);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);insertUnit(doc.forms[0].knight,pal);insertUnit(doc.forms[0].snob,nob);end();
Farmare 2, mi-a zis cineva ca cel de sus nu ataca bine:
Cod:
javascript:sp=0;sw=0;ax=0;ar=0;scout=1;lc=20;mount=0;hv=0;cat=0;ra=0;pal=0;nob=0;coords='aici pui coordonatele satelor ce doresti sa le jefuiesti';var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Doar din piata centrala!');coords=coords.split(" ");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farmZme1=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('Ai ajuns la capatul listei!');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new Date(2011,02,11);document.cookie ="farmZme1="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].spear,sp);insertUnit(doc.forms[0].sword,sw);insertUnit(doc.forms[0].axe,ax);insertUnit(doc.forms[0].archer,ar);insertUnit(doc.forms[0].spy,scout);insertUnit(doc.forms[0].light,lc);insertUnit(doc.forms[0].marcher,mount);insertUnit(doc.forms[0].heavy,hv);insertUnit(doc.forms[0].ram,ra);insertUnit(doc.forms[0].catapult,cat);insertUnit(doc.forms[0].knight,pal);insertUnit(doc.forms[0].snob,nob);end()p
Cod:
javascript: var central = prompt("Coords Plox!", ""); var win = window.frames.length > 0 ? window.main: window; var J = win.$; var doc = window.document; var table = J("[id$=_table]").filter(":not(#group_table)").get(0); var rows =[]; var q; coord_cell = 0; if(table.tBodies[0].rows[0].innerHTML.match("note.png")){coord_cell = 1;} function get_distance(a, b) {var a = a.split( "|"); var b = b.split( "|"); var c = b[0] - a[0]; var d = b[1] - a[1]; return Math.sqrt(c * c + d * d); } for (q = 1;q < table.tBodies[0].rows.length; ++ q) {var row = table.tBodies[0].rows[q]; var coords = J.trim(J(row.cells[coord_cell]).text()).match(/\((\d+\|\d+)\) +K\d+$/)[1]; rows[q - 1] =[coords, row]; } rows = rows.sort(function(a, b) {return get_distance(a[0], central) - get_distance(b[0], central); }); for (q = 0;q < rows.length; ++ q) {table.tBodies[0].appendChild(rows[q][1]); } void 0;
Snipe:
Cod:
javascript:function c(){try{var a=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var n='snipe_script';var u='http://taktimer.net/scripts/v7-snipe.js?'+Math.round(Math.random()*1000000);if(!a.URL.match(/screen\=overview_villages\&mode\=combined/i)){window.location.search='screen=overview_villages&mode=combined'+'&'+String(a.URL.match(/[\&\?]t\=\d+/i)).replace(/[\?\&]/,'');return false}if(a.getElementById(n)){return false}var b=a.createElement('script');b.id=n;b.type='text/javascript';b.src=u;a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}catch(o){alert('Error: '+String(o.message||o))}}c();void(0);
Stergere Rapoarte:
Cod:
javascript: var defaultText = 'fake'; function e() {var n = 'mark_reports', s = 'http://taktimer.net/scripts/mark_reports.js'; var a = (window.frames.length > 0) ? window.main: window; function c(m) {a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m)); a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br')); } if (a.document.getElementById(n) == null) {c("Creating script entry in doc head..."); var A = a.document.createElement('script'); A.id = n; A.type = 'text/javascript'; A.src = s; a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A); setTimeout(e, 500); return; } if (typeof (a.document.getElementById(n)) == 'undefined') {c("Loading script..."); setTimeout(e, 200); return 0; } c("Loaded"); } e();
Filter Nobil:
Cod:
javascript:doc=document;var main=doc.getElementsByTagName('table');for(var a=0;a<main.length;a++){if(main[a].className=='main'){var par=main[a].getElementsByTagName('table');for(var i=0;i<par.length;i++){if(par[i].className=="vis overview_table"){rows=par[i].getElementsByTagName('tr')}}}}headers=rows[0].getElementsByTagName("th");for(z=0;z<headers.length;z++){if(headers[z].innerHTML.match(/snob.png/)){snob_pos=z}}if(typeof(snob_pos!="undefined")){for(j=0;j<rows.length;j++){if(rows[j].className.indexOf('nowrap')!==-1&&rows[j].className.indexOf('row_')!==-1){var cells=rows[j].getElementsByTagName('td');vill_name=cells[1].getElementsByTagName('a')[0].firstChild.nodeValue;vill_ags=0;if(cells[snob_pos].getElementsByTagName('a').length==0){vill_ags=parseInt(cells[snob_pos].firstChild.nodeValue)}else{vill_ags=parseInt(cells[snob_pos].firstChild.firstChild.nodeValue)}if(vill_ags==0){rows[j].parentNode.removeChild(rows[j]);j-=1}}}alert('I finded them!')}else{alert("Error: \n Variable :'snob_pos' is not defined.\n Please contact a scripter")}void(0);
Cod:
avascript:var doc=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;var eleSpans=doc.getElementsByTagName("span");for(var x=0;x<eleSpans.length;x++){if(eleSpans[x].id.match(/label/))table=doc.getElementById("commands_table")}function theInnerText(theNode){return typeof(theNode.innerText)=='undefined'?theNode.textContent:theNode.innerText}function overView(){var eleTrs=table.rows;var headers=eleTrs[0].getElementsByTagName("th");function getHeader(ele){for(i=0;i<headers.length;i++){if(headers[i].innerHTML.match(ele,"i"))return i}}for(x=1;x<eleTrs.length;x++){var inputs=eleTrs[x].getElementsByTagName("input");if(inputs[0].value.match(/Atac asupra/i)){var spear=eleTrs[x].cells[getHeader('spear')].innerHTML;var sword=eleTrs[x].cells[getHeader('sword')].innerHTML;var axe=eleTrs[x].cells[getHeader('axe')].innerHTML;var scout=eleTrs[x].cells[getHeader('spy')].innerHTML;var lc=eleTrs[x].cells[getHeader('light')].innerHTML;var hc=eleTrs[x].cells[getHeader('heavy')].innerHTML;var ram=eleTrs[x].cells[getHeader('ram')].innerHTML;var cat=eleTrs[x].cells[getHeader('catapult')].innerHTML;var noble=eleTrs[x].cells[getHeader('snob')].innerHTML;var coord=inputs[0].value.match(/(\d+\|\d+)\) (K\d+)/);if(scout>=1){inputs[0].value='Scout'}if(lc>=350||hc>=150){inputs[0].value='Farming'}if(spear>=100){inputs[0].value='Sucide Troops'}if(sword>=100){inputs[0].value='Sucide Troops'}if(hc>=500){inputs[0].value='HC Clearing'}if(cat==1&&scout>=1){inputs[0].value='Cat Intel'}if(cat==1){inputs[0].value='Cat Fake'}if(cat>=50){inputs[0].value='Cat Hit'}if(ram==1&&scout>=1){inputs[0].value='Ram Intel'}if(ram==1){inputs[0].value='Ram Fake'}if(axe>=500&&lc>=50){inputs[0].value='Nuke'}if(noble==1){inputs[0].value='Noble'}if(axe>=4000&&lc>=2500){inputs[0].value='REAL'}inputs[0].value=inputs[0].value+' Atac asupra '+"("+coord[1]+")"+' '+coord[2];inputs[1].click()}}}overView();
Nota
Toate scripturile au fost testate si sunt functionale pe noua versiune de joc cu browserul Opera, rog daca se poate fara spam, nu as vrea sa se mai aglomereze si aceasta tema cu zeci de discutii si apoi sa stam sa tot cautam prin pagini, pentru nelamuriri va astept pe PM.
PS: Jackass20 te rog lasa tema si nu o inchide in caz ca si altii au scripturi functionale pe aceasta versiune de joc sa le poata posta aici, dar totodata daca se poate sa te asiguri ca se va evita spamul
Succes.
Ultima editare de un moderator: