Cel mai bun atac

DeletedUser

Workshop
Level:15
Ram 0:22:15 370:50:00= 371 ore impartit la 24 de ore ziua = 15 zile
Plus daca au arma lucefarul la paladin ii pui pe ei sa dea primii cu cate 1.000 de berbeci cu luceafarul si este garantat dezastrul pt trupele din aparare :)

Daca ai luceafar, merita sa deposedezi vecinii de sate bonus atelier... si atunci ai 11 minute/berbec (catapulta daca ai flama)
 

DeletedUser5809

Ce nu mi-a placut mie niciodata paladinul cu arme.
Strica toate combinatiile, este mult mai folositor in aparare decat atac:(
 

DeletedUser

Ce nu mi-a placut mie niciodata paladinul cu arme.
Strica toate combinatiile, este mult mai folositor in aparare decat atac:(

e bun ca iti pune semne de intrebare... daca are flama?! daca are nu stiu ce?! e cam ciudat cand vrei sa simulezi si ai necunoscuta asta, mai ales ca schimba radical problema
 

DeletedUser

Daca ai luceafar, merita sa deposedezi vecinii de sate bonus atelier... si atunci ai 11 minute/berbec (catapulta daca ai flama)

Stiu ,crezi ca eu nu m-am gandit la asta :) am cercetat aproape toate aspectele jocului si am facut tot felul de calcule orice sat bonus luat iti asigura avantaj mai putin cel de magazie mai mare :) dar satele bonus de cazarma ,de grajd, de atelier sunt importante de asta eu zic ca ar fi bine sa fie scoase satele bonus cu totul, sa fie desfiintate pt ca unii castiga avantaj mai mare fata de altii prin asta , dar si eu cred ca daca iei sat bonus de atelier mai bine faci catapulte pe el il folosesti si in atac si in aparare nu ai nevoie sa produci mai repede berbeci de doua saptamani pt ca tot cam in termenul ala iti termina si satele de atac si ataci odata cu restul atacurilor .

Ce nu mi-a placut mie niciodata paladinul cu arme.
Strica toate combinatiile, este mult mai folositor in aparare decat atac:(

Cum i-am zis si lui mine nu armele trebuie scoase ci satele bonus desfiintate ,orice jucator are un paladin si deci este egalitate dar nu toti jucatorii au sate bonus mai ales cele de trupe .
 

DeletedUser

am pe 20 3 sate bonus atelier... logic ca fac doar catapulte pe ele si o sa mai "presar" vreo 500 de grei ca sa nu le trimit singure daca am de dat jos ceva. doar ca, nefiind vecini "darnici" in zona care sa mi le creasca, le-am luat de jos... un sat de catapulte se face cam la fel de repede ca unul complex de aparare. avantajul e ca pe langa atelier la maxim nu mai e nevoie decat de curte nobila (ca o sa vina vremea cand o sa stea satu plin si trebuiesc baturi taleri), magazie si ferma... resurse am de unde sa trimit ca sa imi acopar productia, mai ales ca se simte excesul de argila si acopar asa lipsa de fier din satele de grei sau unde sunt de completat mai multi usori. un bonus atelier nu are de ce sa sara de 4k de pcte... si castigi loc suficient sa faci aparare beton. folosit in atac, bonusul de atelier trebuie luat "la chele": cazarma maxim, grajd maxim... si atunci consideri ca nu il ai bonus, dar te misti mai rapid cu berbecii.
la bonusul cazarma sincer nu ii vad rostul... termini topoarele si stai si te uiti pe pereti pana ai si calutii gata. bonus grajd e bun daca faci sate de interventie rapida (usori+arcasi), dar tot iti doarme cazarma... sau, folosit pe post de sat de spioni
pentru atac, singurul sat bonus care intr-adevar merita e bonus populatie, ca iti lasa loc sa mai arunci ceva trupe in plus (eu de regula pe astea le fac cu exces de berbeci, ca in cele normale nu se merita mai mult de 500 ca devine ineficient atacul).
acum, problema se pune altfel... am ramas uimita cand am vazut sat bonus populatie, in zona de granita, facut sat defensiv... sau, bonus grajd cu 500 de grei si restul trupe de cazarma.
 

DeletedUser

am pe 20 3 sate bonus atelier... logic ca fac doar catapulte pe ele si o sa mai "presar" vreo 500 de grei ca sa nu le trimit singure daca am de dat jos ceva. doar ca, nefiind vecini "darnici" in zona care sa mi le creasca, le-am luat de jos... un sat de catapulte se face cam la fel de repede ca unul complex de aparare. avantajul e ca pe langa atelier la maxim nu mai e nevoie decat de curte nobila (ca o sa vina vremea cand o sa stea satu plin si trebuiesc baturi taleri), magazie si ferma... resurse am de unde sa trimit ca sa imi acopar productia, mai ales ca se simte excesul de argila si acopar asa lipsa de fier din satele de grei sau unde sunt de completat mai multi usori. un bonus atelier nu are de ce sa sara de 4k de pcte... si castigi loc suficient sa faci aparare beton. folosit in atac, bonusul de atelier trebuie luat "la chele": cazarma maxim, grajd maxim... si atunci consideri ca nu il ai bonus, dar te misti mai rapid cu berbecii.

He he am si eu un sat pe alt server cu 1800 de catapulte si 8.000 de lancieri pe el si paladinul cu flama pe el si m-a atacat un jucator si aveam si un nobil in sat si am vrut sa dau dodge cu nobilul sa nu vada ca am nobil si am dat dodge cu paladinul dar nu mi-a rupt decat 400 de catapulte si lancieri m-a atacat cu moral de 50 la suta .

Am facut si eu calculul cat ar dura sa faci un sat de catapulte pe un sat bonus de atelier si am vazut ca dureaza putin mai ales daca faci 1800 de catapulte si 8000 de lancieri plus paladinul pe sat ,prima data dupa ce iei satul dai sa ridici la maxim atelierul si te apuci sa produci catapulte dupa aia ridici si ferma si baraca nu-ti trebuie sa faci grajd pe satul ala .

la bonusul cazarma sincer nu ii vad rostul... termini topoarele si stai si te uiti pe pereti pana ai si calutii gata. bonus grajd e bun daca faci sate de interventie rapida (usori+arcasi), dar tot iti doarme cazarma... sau, folosit pe post de sat de spioni
La satul bonus de cazarma am vazut si eu neajunsul asta ca-ti termina mai repede topoarele decat cav usoara si pe urma stai sau faci mai multe topoare si produci prea putina cav usoara ,satul bonus de cazarma este ideal pt a fi profilat sat de aparare pt ca produce si lancii si spade mai repede .
Satul bonus de grajd este mai bine sa-l profilezi pe atac mai ales daca il iei la inceput de lume produci mai repede cav usoara si farmezi de numa in jur fata de vecini sau adversari dar si satul bonus de grajd il poti profila sat de aparare si faci cav grea cu lancieri pe el .

pentru atac, singurul sat bonus care intr-adevar merita e bonus populatie, ca iti lasa loc sa mai arunci ceva trupe in plus (eu de regula pe astea le fac cu exces de berbeci, ca in cele normale nu se merita mai mult de 500 ca devine ineficient atacul).
Asa am facut si eu la cele bonus de populatie mai multi berbeci plus ca bagi pe el si tren de 4 nobili .

acum, problema se pune altfel... am ramas uimita cand am vazut sat bonus populatie, in zona de granita, facut sat defensiv... sau, bonus grajd cu 500 de grei si restul trupe de cazarma.

Fiecare cum gandeste poate nu stiu atat de bine jocul .
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

culmea ironiei , un bonus atelier

Clădirea principală (nivelul 20)
Cazarmă (nivelul 13)
Grajd (nivelul 1)
Fierărie (nivelul 10)
Piaţa centrală (nivelul 1)
Statuie (nivelul 1)
Târg (nivelul 16)
Tăietori de lemne (nivelul 23)
Mina de argilă (nivelul 15)
Mina de fier (nivelul 18)
Fermă (nivelul 12)
Magazie (nivelul 19)
Ascunzătoare (nivelul 10)
 

DeletedUser

Si incercati de curiozitate ceva in simulator: arcasi vs arcasi si topoare vs arcasi - in aceleasi conditii. Asadar si arcasii pot fi folositi in atac in anumite conditii si urgente - fiind mai eficienti impotriva arcasilor decat sunt topoarele - desi topoarele sunt de atac si arcasii de aparare. Daca nu stii sa maschezi faptul ca ai multi arcasi in aparare atunci e posibil sa cazi foarte repede.

archervsarcher.jpg


axevsarcher.jpg

socant, nu? :)


No, hai sa lamurim si problema asta :)
1 arcas
Putere de atac 15
Apărare în general 50
Apărare - cavalerie 40
Apărare - arcaşi 5

1 Cal arcas
Putere de atac 120
Apărare în general 40
Apărare - cavalerie 30
Apărare - arcaşi 50
Costuri Populaţie Rapiditate Duce prada
250 100 150 5 10 minute pro câmp 50
SIMULARI
-------------------
Agresor Unităţi: 0 0 0 2500 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 2500 0 0 0 0 0 0 0 0

Apărător Unităţi: 0 0 0 20000 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 4591 0 0 0 0 0 0 0 0
--------------------------------------------
Agresor Unităţi: 0 0 0 0 0 0 500 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 500 0 0 0 0 0

Apărător Unităţi: 0 0 0 20000 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 9292 0 0 0 0 0 0 0 0
asadar trebuie rediscutat si daca se merita sa faci arcasi calare pe un sat de atac sau sa faci arcasi (asta insa numai in primele 2-3-4 luni ale uni lumi, pentru ca sa ai 4-500 de arcasi pe sat Off cand satul Def e blindat chiar nu se merita)
Dupa acest exemplu pe care l-am prezentat am demontat si aceast nou mit pe cale sa prinda radacini :)dupa cum vedem 500 de arcasi calareti omoara un numar dublu de arcasi fata de cat omoara 2500 arcasi .
2500 de arcasi omoara 4.500 de arcasi iar 500 de calareti arcasi care ocupa acelasi numar de locuri in ferma ca si cei 2500 de arcasi omoara 9.000 de arcasi ,deci nici vorba ca trebuie rediscutat daca se merita sa faci arcasi in loc de cav arcasa :) .
Acum sa vedem si alte analize de eficienta intre cele doua unitati
1 arcas Costuri 100 30 60
5 arcasi x 100 30 60 = 500 lemne 150 argila 300 fier
1 cal arcas Costuri 250 100 150
5 arcasi consuma dublu mai multa materie decat 1 cal arcas
Alte diferente 1 cal arcas face 10 minute pe camp
1 Arcas face 18 minute pro câmp

Deci dupa ce am vazut ca 5 arcasi nu au eficienta in atac a unui cal arcas ,costa dublu in resurse si au si viteza mica pe camp este clar ca nici nu poate fi vorba de constructia arcasilor ca inlocuitori ai cav arcase .

Sa vedem cu cate unitati poti distruge 20.000 de arcasi
Agresor Unităţi: 0 0 0 0 0 0 835 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 0 0 0 833 0 0 0 0 0

Apărător Unităţi: 0 0 0 20000 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 20000 0 0 0 0 0 0 0 0
---------------------------------------------------------------------------------------
835 cal arcasi x 5 (LOCURI IN FERMA )=4175
Agresor Unităţi: 0 0 0 4175 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 4175 0 0 0 0 0 0 0 0

Apărător Unităţi: 0 0 0 20000 0 0 0 0 0 0 0 0
Pierderi: 0 0 0 9909 0 0 0 0 0 0 0 0
0
4175 de arcasi nu omoara decat jumate din arcasii din sat fata de calaretii arcasi .
__________________________________________________________________________________________
R.I.P -MADALINA MANOLE
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

salut

pai cne isi face satul numai de arcasi de aia mai sunt si spade lanci si grea
 

DeletedUser

discutam la infinit si tot nu ajungem la nici o concluzie . nu cred ca vom gasi pe cineva care sa se apere doar cu o unitate defensiva , mai repede gasim multi jucatori care se apara cu lanci si spade doar din simplul motiv ca se fac mai repede decat arcasii si nu necesita atatea resurse ca un arcas sau cal greu . atacul perfect nu exista si asta pentru ca ( ma repet ) succesul depinde de ceea ce gasesti in satul atacat . sa faci doar o unitate de aparare / sat nu renteaza din punct de vedere al timpului de umplere . pana la urma atacul ideal ar fi cum zice cineva mai sus cel care iti umple satul mai rapid ( cazarma-grajd-atelier termina treaba in aproape acelasi timp ) pentru ca un sat de aparare stim cu totii ca se reface mai greu decat 1 de atac .
 

DeletedUser

concluzia o trag eu:
NU EXISTA CEL MAI BUN ATAC!!!!
Atacul cel mai eficient este sa trimiti trupe in functie de ceea ce are victima in sat,,,
In primele faze ale jocului(5-10sate) merge sa aplici o formula standard de atac, insa pe parcurs esti obligat sa-ti faci mai multe tipuri de atac pe sate,:
- sate de spargere in care predomina berbecii
-sate de curatare trupe , fara berbeci in care sa rupi trupele ramase pe sat dupa ce in prealabil ai daramat zidul sau cateva levele la el
-sate de distrugere,cu multe catapulte cu care ataci adversarii care te incoltesc, si unde nu ai destui nobili ca sa-i innobilezi...
Deci cel mai bun atac e ala care iti rupe cele mai multe trupe, pt asta insa trebuie sa ai un spionaj pe satul victimei...
NU MAI UMBLA DUPA HIMERE CU CEL MAI BUN ATAC!
 
Sus