Este foarte simplu de folosit, numele afisat poate fi personalizat in totalitate
De aici se poate modifica numele
Cod:
var formatNume = 'trupa [jucator] (coord) lansat';
de unde scriptul va inlocui corespunator fiecare cuvant, mai jos lista variabilelor disponibile momentan
trupa = cea mai lenta unitate din comanda;
jucator = jucatorul care a lansat comanda;
origine = satul din care sa lansat comanda (nume complet);
coord = doar coordinatele satului din care sa lansat;
lansat = data si ora la care sa lansat comanda;
distanta = distanta in campuri de unde sa lansat;
durata = durata comenzii pentru trupa respectiva;
Si de aici se poate modifica formatul datei/orei
Cod:
var formatOra = 'z.l oo:mm:ss';
z = ziua (1) ;
zz = ziua (01) ;
l = luna (1) ;
a = anul (2000) ;
ll = luna (01) ;
h = ora (1) ;
hh = ora (01) ;
mm = min (01) ;
ss = sec (01) ;
De exemplu daca dorim ca numele comenzii sa arate asa:
Spioni [chinezu] 000 (123|456) K01 D.100 01.4.2013 Durata=10:10:10
va trebui sa modificam var formatNume = 'trupa [jucator] origine D.distanta lansat Durata=durata';
si la var formatOra = 'zz.ll.a oo:mm:ss';
Restul cuvintelor/care nu sunt recunoscute ca fiind variabile vor fi ignorate si vor face parte din numele procesat
initial va fi introdus numele cu unitatea indentificata automat de script
dar va creea si o lista cu restul unitatilor care pot fi lansate in acei timpi
in lista afisata veti vedea numele complet pentru fiecare unitate si timpul care a trecut de la lansarea comenzii.
Scriptul seteaza singur viteza trupelor ca sa evitam eventuale errori provocate de utilizatori.
...functioneaza pe pagina sosiri, atacuri/sprijin
daca aveti propuneri care pot inbunatati scriptul nu ezitati sa ma contactati