Discutii interviuri

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser

Cum ai inceput sa joci "Triburile" si de ce ai ales nick-ul pe care il ai?
Un prieten mi-a aratat un joc interesant de strategie (asemanator sahului) si am inceput sa joc si eu alaturi de el.
Nicku-ul reflecta pasiunea mea pentru sah: rook = turn.
Pot sa spun ca am avut confruntari si pe tabla de sah (virtuala) cu jucatori de pe triburi si doar un singur jucator a reusit sa imi tina piept si sa joace cu mine de la egal la egal ... amical, cu toate ca eu sunt amator si el e ex-profesionist.


Rook,ia vezi tu ca deformezi realitatea :D:D:D


app,as vrea si eu interviuri cu

pnenancag si mutulicaph sunt 2 jucatori destul de activi si eu cel putin i am observat pe multe lumi iesind in evidenta.
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Imi plac mult interviurile , atat prin exprimarea jucatorilor ci si prin intrebarile adresate .
 

DeletedUser

Cred ca ar fi frumos sa mai apara cateva interviuri ca nu prea avem ce citi :D
 

DeletedUser

O sa mai apara si alte interviuri insa, pana atunci imi cer scuze am cateva proobleme in familie :(
 

DeletedUser

Intr-adevar!
Se pare ca astea sunt interesele.Daca nu ai gura mare pe extern nu ai sanse sa ti se ia vreun interviu.
Sunt foarte curios de ce a fost intervievat rookmaster.Omul chiar nu are nimic interesant de spus.
Povestea celor 25 de sate de pe nu stiu ce lume am mai auzit-o,si mi se pare in continuare la fel de neinteresanta ca si prima data.
In plus,oare nu intereseaza pe nimeni vreo parere din tribul care da jucatorii de rank 1 si 2 la inamici invinsi?
Poate ca intr-adevar e o lume lipsita de "mari valori",pentru ca aceste valori sunt "acoperite" de jucatori gen michelle2007(care am inteles ca joaca oricum pe un cont preluat de la altcineva) sau rookmaster.

Am revenit dintr-o vacanta (bi)nemeritata
Draga prietene amator de triburi nu cred ca are rost sa ma complic sa iti raspund la provocarile tale