Triburi de viitor!

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

DeletedUser41589

Spuse nubul ... .




Pamflet sau nu, la majoritatea triburilor din lista aia ai dreptate. Iar ca fost membru al tribului circus pot sa va zic ca familia circus e praf si pulbere. In afara de matz si inca cativa jucatori restul sunt incepatori si/sau nubi cu aere de grandomanie. Dar deh, cam asa este pe fiecare lume. Acuma sunt cam fustrat ca la ce jucaori de "valoare" sunt acolo ... sa ceara ca eu si un amic sa fim dati afara din trib ca sa fie pastrata alianta mi se pare ceva de cea mai joasa speta. Dar nah, mie mi-au dovedit ce pot si de ce sunt ei in stare. Sper ca mi i-am pus in cap sau pe cap, cum e expresia aia, ca deh maxim 10 sunt jucatori buni din adunatura aia, restul sunt ca si inexistenti, iar strumful face parte din aia inexistenti.


dunhill cate conturi iti mai faci pe extern ?

nu uita ca mai atacat, si apoi ai dat inceput nou, crezand ca trupele tale vor ajunge indiferent la mine,deci mai bine :eek: ca nu esti jucator mare precum crezi.
Nu mai fi frustrat mai bine mergi si castiga campionate ca doar esti un gamer profesionist :D:D:D:D:D:D:D:confused:



Ptiu sa nu ii deochi :p cine ma? circarii aia care il ameninta pe un intemeietor slab de inger ca rupe alianta cu ei daca nu da 2 jucatori afara? =)) asa de tare le'a fost panica cand au vazut pe forum ca exista jucatori care indraznesc sa spuna ca tribul lor nu e unul de viitor (restu tac chitic ca deh, is multi si ma 'nobileaza intern). Oricum, acolo mai bine de 70% din ei sunt fixati pe atac. Rupe pna'ul cu noobs, s'au supt si ei odata cu asta. Trib existent la start. Viitorul=epic fail. Bucurati'va de acel pact.

saracutu de tine tea ars -badgirl si acum si celalat sat este pe duca:(:(imi pare rau chiar imi erai simpatic:(
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

dunhill cate conturi iti mai faci pe extern ?