DeletedUser
regula de baza da..cam asa suna
dar daca e sa o calculam dupa modul eficienta/timp de recrutare:
9000 lanci si 1900 cav grea:
- se recruteaza in 16 zile (am ales viteza 1)
- se deplaseaza rapid in camp
- puterea defensiva in general e de 515.000
6800 lanci cu 6800 spade si 6800 arcuri:
- se recruteaza in 52 zile (de 3 ori mai greu)
- se deplaseaza mai greu in camp
- puterea defensiva in general e de 782.000
6000 topoare 2500 usori 500 arc calare si 300 ram:
- se recruteaza in 14 zile
- e cea mai rapida configuratie de recrutat
- putere de atac e de 670.000
simularile le puteti face si singuri cert e ca un sat defensiv care se recruteaza la fel de rapid ca si cel ofensiv poate face fata unui singur atac
cel putin asta e parerea mea pentru satele compacte, aflate pe granita
si spune mi tu mie care e diferenta???
bine,faci apararea aia intr un timp egal cu atacul dar se merita???ca apararea aia o spargi dintr un full,poate dai si de un noob care are 10 k topoare si te ai scos
jocul are niste reguli de baza,si NIMENI nu o sa le poata schimba,sigur puteti gasii n combinatii,dar nu puteti spune ca ati gasit voi combinatia perfecta...
Apararea aia cu 9 k lanci si 1,9 k grea e de rahat,o faci intr o saptamana ,si o pierzi la un full
pe cand o aparare normala,o faci in 2 saptamani dar rezista la 2 full...
DECI
Teoria cum ca ,daca ai sate unu langa altul,VEI putea REZISTA unui organizat DE UNUL SINGUR ,DOAR FIINDCA ai o aparare care chipurile se reface in acelasi timp cu ATACUL,ESTE P-I-S-T-O-L CU APA