Tutoriale/Strategii personale/ Lectii avansate

  • Autor subiect DeletedUser11083
  • Data de început

DeletedUser11365

baiu ii ca aici mai multi is aia care explica decat aia care baga la cap
 

DeletedUser

Vreau sa va dau si eu o "tema de contorsionat creierul".
Cand am inceput sa joc triburile, pe .net lumea 20 si ceva (chiar nu mai tin minte care lume), la un anumit moment am ajuns intr-un trib condus de un tip din Bucuresti cu nick-ul Blue Eagle sau Black Eagle. Strategia lui era foarte interesanta si de cateva ori chiar i-a iesit. Adica: se stabileau anumite tinte, cu ceva timp inainte de actiune tot tribul schimba numele satelor intr-un singur fel (hmmm, s-a mai vazut asta) si, partea interesanta abia acum urmeaza. Toata lumea participa la actiune intr-o fereastra de o jumatate de ora, indiferent de distanta. Apoi, tintele reale primeau curatarile si trenuletele, urmate de sprijin in max 30 secunde de la ultimul nobil. Peste aproximativ jumatate din celelalte sate din tribul inamic se trimiteau fake atac si sprijin fix in acelasi fel ca si cele reale. La una din actiuni tin minte ca am reusit sa luam vreo 10 -15 sate in inima dusmanilor in care si-au rupt dintii mult timp dupa aia.
Asta este ideea de la care am plecat. Acum, tinand cont de modul acesta de actiune, oare ce ar fi sa aplici o asemenea metoda intr-o fereastra de un minut. Mai exact, curatari,, daramari de piata centrala, trenulete, sprijin, fake atack si support aproape la secunda. Si asta pe fondul unui razboi serios intre doua triburi mari.
Usor de spus, greu de facut. In mod normal trebuie un lider care sa cunoasca trupele disponibile in trib, sa aiba timp sa planifice actiunea. Apoi trebuie jucatori care in primul rand sa isi calculeze actiunile si sa le si execute.
In continuare vreau sa mentionez ca folosesc scripturile si doar twstats, din comoditate. Tinand cont de cele expuse mai sus, cred ca toata lumea este de acord ca pe twstats este destul de dificil sa planifici o actiune de asemenea amploare deoarece planificatorul de atacuri permite calcului doar de pe satele unui jucator catre un singur sat inamic.
Si acum intrebarea creatza :) : exista pe undeva un tool care sa permita planificarea unei actiuni atat de complexa intr-un mod simplu, fara prea multa bataie de cap? Si daca nu exista, cam in ce fel ar trebui sa arate planificatorul ideal de atacuri.
(stiu ca sunt multi care nu sunt de acord cu acest mod de actiune din foarte multe motive, dar daca in loc sa pierzi ore bune sa calculezi 100 de atacuri/trenulete/sprijin etc. pe 20 sate de ex, ai avea la dispozitie un tool care sa faca treaba asta pentru un trib intreg in 10-15 minute?)
Scuze pentru povestea lunga, dar astept pareri totusi...
 

DeletedUser35408

Nu stiu daca te va multumi acest raspuns dar..
Exista un script - se gaseste mi se pare pe forum la sectiunea respectiva sau daca nu, in una din paginile de discutii pe tema scripturilor - si a carui denumire este "snipe".
Acest script este folosit pentru a-ti arata mai usor in cazul in care esti atacat pe un sat - ce trupe sa trimiti si din ce sate.
Actiunea lui - exact asta este - iti arata satul si ora la care sa trimiti unitatile respective.
Presupun ca poate fi folosit si ca mijloc de planificare a atacurilor.. introduci satul vizat, ora la care vrei sa ajunga trupele, si iti face listuta cu instructiunile de urmat (ce sa trimiti si din ce sate sa trimiti).

mai departe - pentru 20 de sate - evident vor exista 20 de listute.
Eu zic ca nu-i asa complicat, daca altcineva stie o metoda mai simpla.. sa o scrie aici. :)
 

DeletedUser16039

@Cauboiu Gion:
O astfel de actiune a avut loc pe L 15 recent. Cel care a initiat`o e un coleg de trib. El a dat circulara si a intrebat cate sate full de atac aveti disponibile si cati nobili. A mentionat ca vrea 123 de raspunsuri [ atatia suntem in trib ] si ca cine nu raspunde va fi concediat. Rezultatul? S`au strans vreo 4.000 de sate de atac si el a impartit satele. A fost golit 3/4 din continent.
Daca doresti, iti pot da numele jucatorului si il intrebi personal. Dar iti zic ca a ales tintele care erau in granita. S-au dat 3-4 fulluri pe satele din prima linie si apoi s-a ajuns la cate un ful, maxim 2 pe sat. si a fost golit 3/4 din continent. A participat tot tribul.
 

DeletedUser

@Cauboiu Gion:
O astfel de actiune a avut loc pe L 15 recent. Cel care a initiat`o e un coleg de trib. El a dat circulara si a intrebat cate sate full de atac aveti disponibile si cati nobili. A mentionat ca vrea 123 de raspunsuri [ atatia suntem in trib ] si ca cine nu raspunde va fi concediat. Rezultatul? S`au strans vreo 4.000 de sate de atac si el a impartit satele. A fost golit 3/4 din continent.
Asta e spiritul jocului si asa mi-ar place sa joc :)
 

DeletedUser

S-au facut din astea in interval de cateva ore, minute si secunde de nenumarate ori si pe .net, si pe .ro, dar nu ai nimerit tu decat intr-un singur trib care sa dea atacuri masive. Asta conteaza mai putin. Nu stiu daca o sa gasesti un tool pe net (pentru ca nu am cautat), dar ai putea sa faci tu unu sau sa rogi un prieten. Ajutor -> Alte Informatii, gasesti ceva util. Cand ai un razboi intre doua triburi cu cateva mii / zeci de mii de sate, tool-ul o sa se miste un pic mai greu. :) Pentru un om sa calculeze 1000 de chestii si sa transmita prin mesaje fiecaruia orele de pornire ale atacurilor, ia 1000 de ani, timp in care ixulescu a fost atacat si si-a pierdut niste trupe, sate etc. Metoda trimiterii fiecarui membru un mesaj cu tintele si orele pornirii atacurilor, te apara de spioni, pentru ca acestia nu au cum sa afle decat pana la 3% din tinte, dar nu si ordinea exacta a tuturor atacurilor si fake-urilor care ajung pe acest numar de tinte, dar cum asa cum am zis, necesita timp. Pana la o saptamana pentru un grup de cativa coordonatori, in functie de tool-urile pe care le folosesc. O metoda mai simpla e ca comunici ora la care trebuie sa ajunga atacurile, iar jucatorii isi fac singuri calculele. Pentru triburile organizate pe divizii si grupe, teoretic e mai simplu. La capitolul practica, cu cat tribul are mai multi membri, cau atat e mai complicat. Inafara de asta ideal ar este ca toti sa atace, dar in triburile cu multi incepatori, de obicei sa da un ordin de atac, ataca doar 20 - 30% din jucatori, iar restu farmeaza in continuare barbari, isi vad de razboaiele lor personale, le pica netu, adorm, ii trimit parintii la cumparaturi, sefii ii pun la munca, prietena vrea nu stiu ce, sora/fratele vrea pe comp, pisica tropaie pe tastatura si se duc atacurile in balarii, etc. Lucram cu oameni, nu cu roboti. In cazul unui trib cu echipa formata pe alte lumi, nu exista prea multa bataie de cap.
 

DeletedUser16039

Pentru un om sa calculeze 1000 de chestii si sa transmita prin mesaje fiecaruia orele de pornire ale atacurilor

Nu sunt 1000 de chestii de calculat. Se hotaraste ca in data de x intre (dau ex. ) 10 si 11 dimineata sa ajunga atacurile. De aici jucatorul preia sarcina, calculeaza cand ajung curatarile + fake`urile etc.
 

DeletedUser

Daca am inteles eu bine, morbent se referea la cand sa porneasca atacurile, si nu cand sa ajunga.
 

DeletedUser16039

Da, si alea nu depind de nimeni, fiecare cu pozitionarea lui. Ala care coordoneaza atacurile, aici nu are treaba. Sa trimiti atacuri si fake`uri depinde doar de tine, sa stii cand sa le dai sa ajunga in intervalul stabilit.
 

DeletedUser

morbent, tocmai asta este si ideea, ai pus punctul pe I. Suntem oameni si nu masini, dar atunci cand dai tuturor mura in gura (ora de lansare, numarul de trupe, tinta si satul de lansare) nu ramane decat sa execute. Si chiar daca se intampla piata, pisica etc, tot se vor pune in miscare 70% din trupe, care trupe vor ajunge la ora de fix +/- ceva secunde. Revenind la cerinta mea :), cum ar trebui sa arate planificatorul ideal?
 

DeletedUser

morbent, tocmai asta este si ideea, ai pus punctul pe I. Suntem oameni si nu masini, dar atunci cand dai tuturor mura in gura (ora de lansare, numarul de trupe, tinta si satul de lansare) nu ramane decat sa execute. Si chiar daca se intampla piata, pisica etc, tot se vor pune in miscare 70% din trupe, care trupe vor ajunge la ora de fix +/- ceva secunde. Revenind la cerinta mea :), cum ar trebui sa arate planificatorul ideal?

Peste tot se da mura in gura, nu pentru ca restul tribului nu ar sti sa isi calculeze singuri atacurile, ci pentru ca nu au timp. Isi face timp unul timp 1 zi intreaga, calculeaza pentru toti, si le trimite timpii de atacuri. Problema este ca , nu s-au pus si nu se vor pune in miscare 70% din trupe cand se vrea a se ataca cu mai mult de 50% din trib, pe o lume destul de avansata. Nu au timp. Cand totusi s-a atacat au fost multe tinte diferite si cate 1 jucator cu timp liber a preluat 2,3 conturi si a atacat de pe toate, de pe fiecare cate 1 jucator diferit. Cea mai mare sincronizare de acest gen s-a petrecut pe L3. S-a trecut de 10k de atacuri lansate. De ce s-a reusit aici ? Cei care au ajuns la acest nivel de a juca ani de zile pe o lume gen #3, au destul timp la dispozitie, s-au au un foarte bun sistem de sitting pentru a nu lasa conturile descoperite.

Cum arata planificatorul perfect? Arata cum vrei tu, atat timp cat exista timp liber suficient pentru a lansa atacurile si pentru a pastra satele. Ca exista sau va exista tool care sa calculeze in 15 min pentru tot tribul, ca se va face ca pe acum, 'babeste', va arata excelent atat timp cat ai timp liber.
 

DeletedUser

RASPUNDETIMI VA ROG FRUMOS LA NISTE INTREBARI
Ce inseamna split,dodge,backtime!?va rog frumos
 

DeletedUser

Hahaha, vrei sa-i raspunzi lui aras?


Jucător aras666aras666
Puncte: 12.028
Loc: 10
Inamici învinşi: 32.957 (33.)
Trib: RaZna
» Scrie un mesaj

Sate Coordonate Puncte
Immortals 451|372 6.021
Razboi si Pace !!! 437|381 6.007
Profil


Text personal
http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0


Intrebari si raspunsuri

I:Ce este un backtime?
R:

I:Ce este un split?
R:

I:Ce este un dodge?
R:

I:Cum se da un atac sincronizat?
R:


Vreau raspunsuri la aceste intrebari..............

.................................................

.................................................

.................................................
.................................................
.................................................
.................................................

sa pot pune altele :)




I:Care este diferenta dintre un optimist si un pesimist?
R: -Optimistul da inceput nou iar pesimistul reface zidul
 

DeletedUser6558

Backtime e contraatac ( atac asupra dusmanului in satele de unde a te-atacat el, astfel incit sa ii distrugi armata cu care te-a atacat. Daca el te ataca de pe satul X si tu trimiti un atac care sa ajunga in acel sat X in aceeasi secunda in care armata lui, cea cu care te-a atacat el, se intoarce acasa, atunci ai sanse mari sa ii distrugi acea armata, presupunind ca satul acela nu e blindat. De obicei nu e). Dodge e eschiva, adica a trimite armata afara dintr-un sat care este atacat, astfel ca inamicul sa nu iti omoare din ea. Util atunci cind atacurile cu nobili sunt precedate de atacuri masive cu rolul de a distruge apararea; si la inceputul lumii atunci cind esti atacat zilnic de un inamic superior, trimiti armata afara din sat pentru a o proteja pina ce devine sufucient de numeroasa pentru a face fata. (practic e mai greu, atunci cind te ataca cineva tot timpul). Split habar nu am ce e. Vrei sa spui snipe?
 
Ultima editare de un moderator:

DeletedUser

Split e atunci cand spargi nobilul 2-3-4 din trenulet. Inseamna sa bagi sprijin intre nobili.
 
Ultima editare de un moderator:
Sus